Gå til innhold

Hva er det med meg som får de til å være slemme?


Gjest vetikkehvajegskalgjøre

Anbefalte innlegg

Gjest vetikkehvajegskalgjøre

Kjærestene mine har behandlet meg dårlig. Mamma behandler meg dårlig.

Hva er det med meg som får de til å behandle meg dårlig?

Jeg er da ingen dørmatte. Jeg liker ikke smiske spill som mange holder på med. Jeg blir uvel når jeg får følelsen av at noen forsøker å fiske smisk og ros ut av meg eller skal presse meg til å gi dem oppmerksomhet. Jeg vil heller være ekte. Jeg gir ofte både ros og oppmerksomhet til andre jeg ikke får denne følelsen av.

Jeg kan bli sint, og jeg kan si hva jeg mener. Jeg tror jeg er rettferdig. Jeg orker ikke tull som barnslig oppførsel og hersketeknikker.

Hvorfor må jeg danse etter mammas pipe for at hun skal være snill?

Hvorfor er eksen min snill mot andre jenter?

Jeg synes selv jeg er snill! Men jeg synes ikke alltid det er snillest å være medgjørlig og finne seg i alt.

Det gjør vondt.

Virker jeg truende, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vetikkehvajegskalgjøre

I tillegg blir jeg redd når noen er overflatiske og liker å ha en sånn smiske tone mellom oss, fordi jeg assosierer det med folk som kan snu på en flekk, skal herse med meg, ta makten over meg og manipulere meg på en slu måte og være urettferdige og bare tenke på seg selv. Det er ikke sikkert det har noen betydning, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...