Gjest vetikkehvajegskalgjøre Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kjærestene mine har behandlet meg dårlig. Mamma behandler meg dårlig. Hva er det med meg som får de til å behandle meg dårlig? Jeg er da ingen dørmatte. Jeg liker ikke smiske spill som mange holder på med. Jeg blir uvel når jeg får følelsen av at noen forsøker å fiske smisk og ros ut av meg eller skal presse meg til å gi dem oppmerksomhet. Jeg vil heller være ekte. Jeg gir ofte både ros og oppmerksomhet til andre jeg ikke får denne følelsen av. Jeg kan bli sint, og jeg kan si hva jeg mener. Jeg tror jeg er rettferdig. Jeg orker ikke tull som barnslig oppførsel og hersketeknikker. Hvorfor må jeg danse etter mammas pipe for at hun skal være snill? Hvorfor er eksen min snill mot andre jenter? Jeg synes selv jeg er snill! Men jeg synes ikke alltid det er snillest å være medgjørlig og finne seg i alt. Det gjør vondt. Virker jeg truende, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vetikkehvajegskalgjøre Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I tillegg blir jeg redd når noen er overflatiske og liker å ha en sånn smiske tone mellom oss, fordi jeg assosierer det med folk som kan snu på en flekk, skal herse med meg, ta makten over meg og manipulere meg på en slu måte og være urettferdige og bare tenke på seg selv. Det er ikke sikkert det har noen betydning, men. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.