Gå til innhold

svie etter vannlating !

Anbefalte innlegg

for ca 10 mnd. siden hadde jeg oralsex med ei jente. 3 mnd. senere dro jeg til legen for å sjekke om jeg hadde fått kjønnsykdom. det ble tatt prøve fra urinrøret samt urinprøve , det ble konstatert at jeg ikke hadde noen kjønnsykdom. Men jeg har et lite "sår/rødt merke 2-3mm) ytters på penis like ved urinrørsåpningen , og det svir veldig etter vannlating.penis er øm på hele undersiden ,jeg kjenner en svie nesten hele tiden. jeg husker at jeg for over et år siden også hadde de samme plagene.som liten var jeg plaget av urinveisinfeksjon. hva bør jeg gjøre? vill ikke ta flere prøver fra urinrør da dette var veldig smertefullt.

svien kommer og går , noen dager er bedre enn andre.

håper på svar!

vennlig hilsen gutt 22.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14927-svie-etter-vannlating/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...