Gå til innhold

Bulker på neglene

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer falske negler ;)

Hei!

Jeg er en jente i tyve årene som i løpet av de 1-2 siste månedene har fått stygge, bulkete negler. Foreløpig er det bare tommel-, peke - og langfinger på begge hender som er "angrepet", men det ser ut som om neglene på ringfingrene er i ferd med å forandres også. Er det noen som har erfaring med dette, vet om det evt kan være symptom på noe annet (revmatiske lidelser etc.)? Jeg tar blodfortynnende medisiner og calciumblokkere pga høyt blodtrykk i lungekretsløpet - kan negle-problemene være en bivirkning?

Takk for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149280-bulker-p%C3%A5-neglene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min far bruker blodtrykks medisin, og har becterew, og han hadde samme problem, nelgene var en enste stor krøll til slutt... var ingenting som hjalp... men så fant han en pillekur, som derimot var sviiindyr, men effektiv, så nå har han blitt bra igjen. Hør med legen din, kanskje han vet noe...

Min far bruker blodtrykks medisin, og har becterew, og han hadde samme problem, nelgene var en enste stor krøll til slutt... var ingenting som hjalp... men så fant han en pillekur, som derimot var sviiindyr, men effektiv, så nå har han blitt bra igjen. Hør med legen din, kanskje han vet noe...

Takk for interessante opplysninger! Jeg skal virkelig snakke med legen min om dette - har ingen ønsker om å få krøllete negler!

Håper at det er en bivirkning på medisin - og ikke et tegn på becterew, da...

Du vet ikke tilfeldigvis navnet på pillekuren, slik at jeg kan hjelpe doktoren litt på vei, hvis det skulle bli nødvendig...

Takk!

Takk for interessante opplysninger! Jeg skal virkelig snakke med legen min om dette - har ingen ønsker om å få krøllete negler!

Håper at det er en bivirkning på medisin - og ikke et tegn på becterew, da...

Jeg vet desverre ikke navnet på denne kuren. Har du brukt falske negler før? Hvis du har det, kan det være grunnen til bulkene, jeg fikk krøllete negler av limet til neglene, når jeg brukte falske negler... så du bør i hvertfall ikke begynne å bruke det, det gjør det bare værre....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...