Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Edition81
Skrevet

Hva har du lyst å kjøpe om du hadde råd til hva som helst?

Jeg ville kjøpt en kjempefin leilighet med basseng, en kul og dyr bil, masse nye kule klær, en ferie til et paradis (eller kjøpt hele paradiset).

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en leilighet i oslo sentrum, en villa litt utenfor sentrum, og en leilighet i Stavanger (der familien bor).... Masse flotte møbler, og klær. Først av alt..

Så når jeg har fått orden på mitt eget liv hadde jeg fått bygget et barnehjem i Rio....

Og så tilbake til meg selv: cd'er, filmer, nytt tv, hund, og mye mye mer....

Gjest epletre
Skrevet

Jeg hadde kjopt meg hus paa Solastranden, i Johannesburg og i Spania. Saa hadde jeg kjopt meg bil(er) og bobblebad +++.

Selvsagt hadde det ogsaa falt litt penger paa familie og venner, og ikke minst veldedighet!

Skrevet

Jeg ville kjøpt meg alle tingene jeg trengte selv, steden for å vente i åresvis på hjelpemiddelsentralen.

Oh så skulle jeg fått sydd meg noen lange bukser som var akkurat lange nok.

Pappa Bjørn
Skrevet

Hus biler, båter og fyllt alt sammen med alt jeg hadde lyst på av lyd, bilde og innbo. For å avslutte ballet skulle jeg hatt en ny tannbørste. Den skulle vært i titan og busta skulle lages av kjønnshårene til Christina Ricci.

Skrevet

Driver så smått og tegner "hytte". Den kommer på 250-300 kvm med masse stilige løsninger og skal bygges om 10-15 år eller så. Hadde jeg vasset i penger ville jeg bygd den NÅ!

Gjest funderine
Skrevet

Akkurat nå har jeg lyst på en flatskjerm tv til å ha på veggen. Det har jeg også råd til, men vet ikke om jeg gidder å bruke så mye penger på det Så da er det kanskje ikke det jeg ønsker meg aller mest allikevel?

Gjest mitt ønske
Skrevet

Ville kjøpt leilighet til meg selv, en liten søt. Og en til storesøster. Kjøpt masse gavr til familie og venner.

Gjest bluewind
Skrevet

Ville kjøpt leilighet til meg selv, en liten søt. Og en til storesøster. Kjøpt masse gavr til familie og venner.

Eget hus med stor "vill" hage og utsikt over sjøen/havet langt vekk fra naboer. Definitivt.

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg skulle kjøpt meg en større bolig! Og en bil til. Og så skulle jeg tatt videreutdanning.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Eget hus med stor "vill" hage og utsikt over sjøen/havet langt vekk fra naboer. Definitivt.

Det ville jeg også. Som ferieparadis.

Eller kanskje jeg ikke ville kjøpt noenting. Spørsmålet er egentlig irrelevant. Det jeg kunne ønsket annerledes i livet, kan ikke kjøpes for penger. Det eneste jeg kan tenke meg, er å 'leie' noen som kunne kjøpe ting for meg. Kan ikke fordra å kjøpe ting, liker ikke butikker. Gjeeeeeeesp :-)

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en leilighet i oslo sentrum, en villa litt utenfor sentrum, og en leilighet i Stavanger (der familien bor).... Masse flotte møbler, og klær. Først av alt..

Så når jeg har fått orden på mitt eget liv hadde jeg fått bygget et barnehjem i Rio....

Og så tilbake til meg selv: cd'er, filmer, nytt tv, hund, og mye mye mer....

jøje meg - hvem skal vedlikeholde alle de tingene? Du må huske å sette av penger til vaktmestere og sånn

Gjest LucySky
Skrevet

jøje meg - hvem skal vedlikeholde alle de tingene? Du må huske å sette av penger til vaktmestere og sånn

Jeg hadde betalt ned på studiegjelden til dattera mi, og kjøpt leilighet til henne og samboeren hennes!

Og betalt ned min egen gjeld.

Og satt resten i banken, så jeg slapp å piske meg sjøl slik for å tjene nok penger.

Og kjøpt en champagnevisp...

Og ei tromme.

Skrevet

Jeg hadde betalt ned på studiegjelden til dattera mi, og kjøpt leilighet til henne og samboeren hennes!

Og betalt ned min egen gjeld.

Og satt resten i banken, så jeg slapp å piske meg sjøl slik for å tjene nok penger.

Og kjøpt en champagnevisp...

Og ei tromme.

Når jeg tenker meg om, hadde jeg kjøpt en dyr leilighet, bare jeg hadde hatt penger til overs etterpå.......

Bugge1365380662
Skrevet

Når jeg tenker meg om, hadde jeg kjøpt en dyr leilighet, bare jeg hadde hatt penger til overs etterpå.......

Jeg ville kjøpt båt til mannen min. Seriøst altså.For å ha stått ved min side i tykt og tynnt i over 15 år.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ville kjøpt meg leilighet. På Aker Brygge eller Majorstua. Ville også kjøpt meg masse nye klær, en laptop, ferie til alle stedene jeg vil reise i verden, fine gaver til alle venner/familie og en katt ;o) Det trenger man strengt tatt ikke penger til, men jeg vil ha en katt likevel :o)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ville kjøpt meg leilighet. På Aker Brygge eller Majorstua. Ville også kjøpt meg masse nye klær, en laptop, ferie til alle stedene jeg vil reise i verden, fine gaver til alle venner/familie og en katt ;o) Det trenger man strengt tatt ikke penger til, men jeg vil ha en katt likevel :o)

Ooooo, glemte Mercedez cabriolet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...