Gå til innhold

Dilemma...

Anbefalte innlegg

Gjest par i 20årene
Skrevet

Jeg og min mann har en venn, en homofil mann som er "gift"(la oss kalle han "Lars"). Vi kjenner ikke mannen hans ("Petter") så godt, men hender at vi slår av en prat med han også. Nå har det seg sånn at "Lars" har begynt som prostituert. Har holdt på med det noen måneder. Han har selvfølgelig ikke fortalt "Petter" om dette.

Vi føler en trang til å fortelle om det til "Petter", for hvis vi prøver å ringe "Lars" og han ikke er hjemme, og vi snakker med "Petter" ber han oss inderlig å fortelle ham dersom vi vet noe. Han sitter mye alene siden "Lars" er i sentrum og venter på telefon fra kunder hele dagen.

Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Vi er glad i "Lars", men synes at "Petter" fortjener å få vite sannheten. En viktig ting er at et brudd mellom de to vil medføre at "Lars" sansynligvis må ut av landet for han har ikke bosettingstillatelse i Norge.

Skrevet

Ville sagt til Lars at han måtte enten finne seg en annen jobb, fortelle Petter hva han driver med ellers forteller jeg det til han! Dere kan ikke drive og dekke over for Lars i det uendelige.

monique1365380367
Skrevet

Ville sagt til Lars at han måtte enten finne seg en annen jobb, fortelle Petter hva han driver med ellers forteller jeg det til han! Dere kan ikke drive og dekke over for Lars i det uendelige.

Helt enig med soleil!

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Nei vet du hva, her ville jeg klart og tydelig sagt fra...

I og med at han selger seg så løper jo partneren hans en viss risiko ved å ha sex med ham, og i og med at de er partnere så er det ikke sikkert de beskytter seg...

Det har sikkert ikke denne "Lasse" tenkt på!

Og er du sikker på at denne Lasse ikke bare utnytter partneren sin ang dette med oppholdstillatelse?

Jeg ville tenkt meg om her, og tenkt på flest mennekers beste... og klart fortalt "Petter" hva han driver med, for mistanker virker det som om han har!

skorpionfisken
Skrevet

Jeg ville fortalt dette til Petter. En som kommer hit til landet og bruker en godtroende mann som partner for å få oppholdstillatelse, for deretter å livnære seg som prostituert, i fare for å påføre både seg selv og sin partner HIV fortjener ikke deres lojalitet.

Pappa Bjørn
Skrevet

Fortell det til ham og gjerne alle andre i miljøet. Fyren blir jo en vandrende smittekilde og er totalt uegnet til å få tillitt i et parforhold.

Bugge1365380662
Skrevet

Enig med løsningen til soleil.

Gjest Daisy
Skrevet

Enig med soleil!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...