Gå til innhold

Lamictal og buspar


kodak1365380419

Anbefalte innlegg

kodak1365380419

Hei du..

Jeg bruker 300mg lamictal og 30 mg buspar fordelt på 2 doser. Lamictalen er til god hjelp.Det er også busparen,men jeg føler at jeg til tider og oftere blir ustø treg i talen finner ikke de rette ordene osv.etter at jeg har tatt buspar. har brukt buspar i mange år.Har prøvd og slutte med busparen, men det går ikke.Da kommer angsten og jeg begynner og svinge enda mere.

Har du noen ide om et alternativ til denne...

mvh

Kodak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Selv går jeg på xanor,som er et angstdempende middel,men om det er et bedre alternativ for deg vet jeg ikke.Du kan kanskje nevne det for legen din og høre hva h*n sier.Ellers kan du vel kanskje trappe litt ned på busparen,og stoppe der.Og se hvordan det fungerer.Det trenger kanskje ikke være helt enten eller.Men det er kanskje det du har prøvd,med det resultatet du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...