Gjest oioioi Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Oioi,nå er jeg redd.Jeg skjelver,klarer ikke å tenke klart. Jeg har en kjæreste,vi har vært sammen en stund.Vi har et lite problem som vi ikke helt finner ut av.Vi har aldri alene tid sammen.Dette er noe vi begge sliter litt med. En annen ting er at alt kommer foran oss i forholdet.Fotballen og andre treninger.Jeg har ikke sagt så mye til ham om dette,annet enn at jeg har nevnt et par ganger at jeg skulle ønsket vi var litt mer prioritert som par.Jeg tror faktisk han ser den,men klarer ikke gjøre noe med det liksom. Han har hatt turer både med fotballen og med de andre treningskameratene.Og nå er det slik at han har ikke mer penger igjen til å dra noe sted sammen med meg i sommer. Vi kunne kanskje dra vekk i to dager med ungene sammen. Jeg sa ikke noe,men tenkte mitt. Så nå i sted var jeg hos ham.Og vi gikk å la oss,endelig alenetid.Vi begynte å elske,så ringer tlf hans.Det var en fra treningen. Han ble liggende å prate.Jeg kjente jeg sprakk fullstendig inni meg.Etter en stund tok jeg på meg klærene mine,han pratet framdeles.Han prøvde å vinke meg tilbake.Jeg stod i døren og så på ham.Og sa at nå var det nok.Der gikk min grense.Beklager,sa jeg,men dette ble for mye for meg.Han prøvde framdeles å vinke meg inn igjen.Jeg gikk.... Nå vet jeg at han ligger igjen der,og er skikkelig forbanna på meg.Jeg kjenner ham såpass.Ellers ville han gitt en lyd fra seg nå. Er desperat nå etter mening fra noen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg tror dere trenger en skikkelig prat, der du forteller ham spesifikt hva som er problemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bilifru Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du gjorde det eneste riktige. Ikke kontakt ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Skjønner deg veldig godt! Det kan virke som om at du kommer i 2.rekke. Klart han ligger der inne og er sur. Han trodde han skulle få i pose og sekk. Først litt treningprat også sex med dama. Du kan banne på at han ikke skjønner hvorfor DU er sur. Tror du han ville likt å komme i 2. rekke? Sikkert ikke..... Tenn stearinlys, ta deg et glass vin, og slapp av. Akkurat i sånne situasjoner kan sofaen være like god å ligge på, som armen til kjæresten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oioioi Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tusen takk for svarene deres og støtten. Ja, jeg er veldig 2 prioritert,uten tvil. Jeg kommer ikke til å kontakte ham i det hele tatt.Vurderer faktisk å knekke sim kortet mitt,slik at han ikke kan kontakte meg heller. Ja, jeg er enig i at meg og han har trengt å prate.Men uten alenetid er det litt vanskelig,har prøvd mange ganger. Han gikk for langt ikveld kjenner jeg,begeret mitt er nok fullt.Jeg kjenner det langt inn i margen. Takk for utrolig god støtte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Good on you. Kjempetøft. Å ta telefonen i en slik situasjon, jeg hadde blitt forbanna selv jeg. Snakk med ham når gemyttene har lagt seg så kanskje ting bedrer seg. Lykke til ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lora Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg tror dere trenger en skikkelig prat, der du forteller ham spesifikt hva som er problemet. Hvis han virkelig ikke forstår hvorfor hun gikk, så er han så fullstendig blottet for sosiale antenner at det ikke er bryet verdt å snakke med ham. Jeg synes det eneste riktige er å glemme hele fyren. Det fins da grenser for hva man skal finne seg i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvis han virkelig ikke forstår hvorfor hun gikk, så er han så fullstendig blottet for sosiale antenner at det ikke er bryet verdt å snakke med ham. Jeg synes det eneste riktige er å glemme hele fyren. Det fins da grenser for hva man skal finne seg i. Han forstår nok hvorfor hun gikk, men det er ikke sikkert han har skjønt alvoret før nå. Det er ikke sikkert han har skjønt det nå heller, men en prat vil kunne avklare det. Hvis de virkelig er glade i hverandre er det dumt å gi opp uten å ha prøvd først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oioioi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Han forstår nok hvorfor hun gikk, men det er ikke sikkert han har skjønt alvoret før nå. Det er ikke sikkert han har skjønt det nå heller, men en prat vil kunne avklare det. Hvis de virkelig er glade i hverandre er det dumt å gi opp uten å ha prøvd først. Jeg tror han forstod hvorfor jeg reagerte.Men han regnet nok ikke med at jeg gikk,det var en strek i regningen for ham.Slikt har jeg aldri gjort tidligere. En kamerat av meg så ham på jobben idag,og han så visst slettes ikke god ut.Han hadde sett rasende ut visstnok. Jeg har prøvd å prate med ham,og skulle prøve en siste gang i går.Men så hendte altså dette.Og det er derfor vi aldri prater,vi som par er ikke prioritert. Nå vil jeg prøve å gi opp dette forholdet.Selv om det er vanskelig,for jeg elsker ham jo.Men den der i går satte spikeren i kisten for meg i dette forholdet. Takk for forståelsen og støtten,det sitter jeg veldig pris på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg tror han forstod hvorfor jeg reagerte.Men han regnet nok ikke med at jeg gikk,det var en strek i regningen for ham.Slikt har jeg aldri gjort tidligere. En kamerat av meg så ham på jobben idag,og han så visst slettes ikke god ut.Han hadde sett rasende ut visstnok. Jeg har prøvd å prate med ham,og skulle prøve en siste gang i går.Men så hendte altså dette.Og det er derfor vi aldri prater,vi som par er ikke prioritert. Nå vil jeg prøve å gi opp dette forholdet.Selv om det er vanskelig,for jeg elsker ham jo.Men den der i går satte spikeren i kisten for meg i dette forholdet. Takk for forståelsen og støtten,det sitter jeg veldig pris på. Oj, du er så sint enda?! Har lest tråden fra i går... Skjønner at du er skikkelig lei av å ikke bli hørt. Han er et ego mannfolk, ja også barnslig og uansvarlig, som ikke klarer (gidder?) å planlegge såpass at dere får dratt på ferie med ungene. Ville trodd egotrippen var over når du forsvant, og at han ville komme som en angrende synder nå. At han t.o.m. er sint, vitner om at han gir blaffen i deg, bare han får viljen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oioioi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Oj, du er så sint enda?! Har lest tråden fra i går... Skjønner at du er skikkelig lei av å ikke bli hørt. Han er et ego mannfolk, ja også barnslig og uansvarlig, som ikke klarer (gidder?) å planlegge såpass at dere får dratt på ferie med ungene. Ville trodd egotrippen var over når du forsvant, og at han ville komme som en angrende synder nå. At han t.o.m. er sint, vitner om at han gir blaffen i deg, bare han får viljen sin. Jeg er nok ikke så sint lenger nå,mer oppgitt og såret. Han er for stolt til å vise anger så tidlig.Han har gjort ting tidligere også,og da har han brukt en uke eller to før det synker inn.Og da innser han det. Og da kommer han angrende.Men jeg skal jo ikke ta den for selvfølge så klart,men det er ihverfall det han har gjort tidligere. Ja, det handler nok om å få viljen sin for hans del,derfor ble han nok litt paff når jeg gikk.Han trodde han bare kunne vinke meg tilbake mens han pratet i tlf. :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg er nok ikke så sint lenger nå,mer oppgitt og såret. Han er for stolt til å vise anger så tidlig.Han har gjort ting tidligere også,og da har han brukt en uke eller to før det synker inn.Og da innser han det. Og da kommer han angrende.Men jeg skal jo ikke ta den for selvfølge så klart,men det er ihverfall det han har gjort tidligere. Ja, det handler nok om å få viljen sin for hans del,derfor ble han nok litt paff når jeg gikk.Han trodde han bare kunne vinke meg tilbake mens han pratet i tlf. :-/ Stolt? Han kan tillate seg å bruke en til to uker på å tenke seg om, når han ikke er redd for reaksjonen din... Tror det handler om hva du har funnet deg i hittil. Hvis han er en sånn som bruker aggresjon som våpen, for å få det stille hjemme, må du ikke la han slippe unna med det, om du skal fortsette å være sammen med ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oioioi Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Stolt? Han kan tillate seg å bruke en til to uker på å tenke seg om, når han ikke er redd for reaksjonen din... Tror det handler om hva du har funnet deg i hittil. Hvis han er en sånn som bruker aggresjon som våpen, for å få det stille hjemme, må du ikke la han slippe unna med det, om du skal fortsette å være sammen med ham. ulempen min er at jeg blir så fort usikker.Og da har jeg lett for å gi ham rett liksom. istedenfor å gi beskjed,så har jeg tatt det på min egen kappe. ergo har jeg latt ting gå så altfor langt mange ganger,før jeg setter foten ned. dumt av meg,vet det. men enda dummere av han å tro at ting ikke har en grense 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ova Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Slike jenter det vil gamle Norge ha !!! ( Fra "Mot i brystet, vett i pannen....." Du "sa" skikkelig i fra- og det måtte gjøres, skjønner jeg. Lykke til videre ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ulempen min er at jeg blir så fort usikker.Og da har jeg lett for å gi ham rett liksom. istedenfor å gi beskjed,så har jeg tatt det på min egen kappe. ergo har jeg latt ting gå så altfor langt mange ganger,før jeg setter foten ned. dumt av meg,vet det. men enda dummere av han å tro at ting ikke har en grense He-he! Er vel ganske mange menn som tillater seg å anse konas innvendinger som mas. Fungerer veldig bra, til kona får nok. Da får de helt sjokk, men det virker som noen trenger det sjokket, for å bli snille igjen ;-) Lykke til, ikke gi deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.