Gå til innhold

Gamle Nick

Lorangemy

Anbefalte innlegg

For 4 år siden kom jeg hit på DOL for første gang.

Nå har jeg søkt på mitt gamle nick, og lest litt om hva jeg mente, lurte og slet litt med da.

Faktisk litt interessant å se min endring i meningene mine.

For hvert år som går får man mer livserfaring. Meninger og synspunkter endrer seg i takt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det er det som kalles livserfaring. Uansett hva vi opplever bør vi bruke det til å forbedre oss selv som mennesker. Kan vi ikke bruke erfaringene våre konstruktivt er de jo bortkastet. Men de er fint å se selv at en har utviklet seg, forhåpentligvis til det bedre.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var omtrent da jeg også kom hit! Gi meg en sjanse til å søke også, da? :P

Bare å trykke på søk knappen det.....

Mitt kallenavn da er secret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg mener at kallenavnet mitt oppgir jeg ikke...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg er så ny her at jeg ikke finner stort når jeg søker på nicket mitt, men om 5 år - dersom jeg fortsatt er online og forholdsvis i-vater - skal jeg søke meg opp og sjekke modningskurven min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så ny her at jeg ikke finner stort når jeg søker på nicket mitt, men om 5 år - dersom jeg fortsatt er online og forholdsvis i-vater - skal jeg søke meg opp og sjekke modningskurven min!

Hehe...får håpe du ser en endring, da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hehe...får håpe du ser en endring, da... ;)

Jeg har store planer om store endringer de neste 5 årene, så jeg håper det jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Jeg mente det egentlig som en spøk, for jeg regnet ikke med at du skulle svare. :P

Men takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store planer om store endringer de neste 5 årene, så jeg håper det jeg også! :)

Da må jeg bare ønske deg lykke til!!

Ingen ting er bedre enn å nå sine mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Da må jeg bare ønske deg lykke til!!

Ingen ting er bedre enn å nå sine mål

Hmmm, når jeg tenker alt for langt tilbake i tid så erindrer jeg at du har rett. Det å nå mål er ganske deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, når jeg tenker alt for langt tilbake i tid så erindrer jeg at du har rett. Det å nå mål er ganske deilig! :)

Alt for langt tilbake???

Hvor gammel er du egentlig?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Alt for langt tilbake???

Hvor gammel er du egentlig?

Hehe, jeg begynner å nærme meg en alder hvor jeg vurderer å bli 29 veldig mange ganger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg begynner å nærme meg en alder hvor jeg vurderer å bli 29 veldig mange ganger! :)

Hehe, skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vet å hvem du e

Men hvis du søker på ditt gamle nick, da har du vel lesestoff en stund.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Huff... lese alt... har de alt da! Har vært her siden 98 og husker VELDIG godt mitt første innlegg:) men tørr jeg lese resten? (da denne tiden inntil to år siden var et helvete for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Kan nesten ikke lese alle jeg, tror sånn ca at jeg har skrevet flere tusen innlegg....!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monstertruck

Kan nesten ikke lese alle jeg, tror sånn ca at jeg har skrevet flere tusen innlegg....!?!?!

Herregud, så bra at jeg skifter nick innimellom ! Irriterer meg ennå over at en venninne "avslørte" meg en gang og nå altså kan lese alt jeg skrev den perioden. Det er jo private spørsmål til lege der også. Fra nå skal jeg skifte hver måned. Så får det heller holde at ikke man blir gjenkjent lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...