Gjest veldig spent Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei. Samboeren min ble sterilisert for 8-9 år siden, og er nå søkt inn til operasjon for å gjøre om dette, da vi svært gjerne vil ha barn sammen.Lurer på om noen har gode erfaringer med dette inngrepet, og om det har fungert? Håper på positive svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kjenner et par som nettopp har fått sitt andre barn etter en reversering av hans sterilisering. Så det går ann. Jeg fatter ikke hvofor folk steriliser seg i det hele tatt. Man vet jo aldri hva livet kan bringe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kjenner et par som nettopp har fått sitt andre barn etter en reversering av hans sterilisering. Så det går ann. Jeg fatter ikke hvofor folk steriliser seg i det hele tatt. Man vet jo aldri hva livet kan bringe... Fordi hvis man ikke steriliserer seg så risikerer man å få en unge i året dersom man ikke tåler prevensjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig spent Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kjenner et par som nettopp har fått sitt andre barn etter en reversering av hans sterilisering. Så det går ann. Jeg fatter ikke hvofor folk steriliser seg i det hele tatt. Man vet jo aldri hva livet kan bringe... Det var hyggelig å høre! Enig med deg...Burde aldri sterilisere seg!Men, men. Får håpe de får orden på han igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fordi hvis man ikke steriliserer seg så risikerer man å få en unge i året dersom man ikke tåler prevensjon. En eller annen form for prevensjon tåler vel de fleste? Om man ikke tåler p-piller eller hormonspiral kan man f.eks. kanskje tåle vanlig spiral eller pessar? Hva med kondom? Finnes vel både med og uten latex for den som ikke tåler det heller. P-sprøyte, p-plaster, p-ring eller p-stav? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 En eller annen form for prevensjon tåler vel de fleste? Om man ikke tåler p-piller eller hormonspiral kan man f.eks. kanskje tåle vanlig spiral eller pessar? Hva med kondom? Finnes vel både med og uten latex for den som ikke tåler det heller. P-sprøyte, p-plaster, p-ring eller p-stav? Jeg har blitt gravid med både ved kondom og pessarbruk fordi man etter års bruk går lei og tar en sjanse fordi sexen ikke blir spontan. Det er ikke moro å planlegge sex i årevis. Hormonpreparater ville ikke legen gi meg så vi hadde ikke noe valg og spiral var uaktuelt fordi jeg fikk så store blødninger. Og siden jeg var av den lettgravide sorten hadde jeg antagelig fått en hvert år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Fordi hvis man ikke steriliserer seg så risikerer man å få en unge i året dersom man ikke tåler prevensjon. Kan nok bli litt i meste laget det, ja :-) "............................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.