oslo_gutt20 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei alle sammen. Det er en ting jeg rett og slett ikke skjønner... Jeg har en kamerat som ikke er i noe fast forhold. Alt han tenker på er å ha seg så mye som mulig, med hvem som helst, bare de tilfredsstiller hans krav til utseende. Er dette sånn flertallet har det?? Jeg for min del har bare vært i et langvarig forhold for et par år siden, og der kom vi aldri så langt at vi hadde sex - med andre ord er jeg jomfru. Allikevel synes jeg det er synd og nesten på grensen til litt ekkelt at han skal ha seg med så mange! Han har utseendet med seg, så det er ikke noe problem for han å få seg "fast følge", men han vil heller holde på sånn som beskrevet. Hva mener dere om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg tror ikke jeg ville fått noe ut av å ha tusenvis (?) forskjellige partnere. Men jeg er jo ikke helt imot ONS heller. Men enig med deg i at det blir litt ekkelt å gjøre det med "hvem som helst hvor som helst" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslo_gutt20 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg tror ikke jeg ville fått noe ut av å ha tusenvis (?) forskjellige partnere. Men jeg er jo ikke helt imot ONS heller. Men enig med deg i at det blir litt ekkelt å gjøre det med "hvem som helst hvor som helst" ONS ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ONS ? One Night Stand ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er fritt valg, vet du, på hvordan man foretrekker å leve. Det du synes er best for deg er ikke alltid det beste for andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara23 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei! Jeg er enig med deg, jeg kunne ikke tenke meg å hatt sex med hvem som helst. Selv har jeg bare hatts ex med min partner gjennom tre år, og vi har det bra. men er redd for at hvis jeg/ vi ikke prøver flere vil jeg agre på det når jeg er 40. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennariam Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Dette må hver og en bestemme selv. Det som er riktig for deg behøver ikke være riktig for andre. Så godt at vi er forskjellige!! Ha en fin dag:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Best med få, men hadde selv mange ONS jeg angrer på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.