Gå til innhold

Alt faller sammen?


oslo_gutt20

Anbefalte innlegg

oslo_gutt20

Mornings...

For tiden har jeg mye å tenke på.

Jeg har:

*mistet jobben

*kranglet med moren min

*kranglet med bestekameraten

*lei av han jeg leier et rom hos.

Hva skal jeg gjøre? Når så mye kommer på en gang føler jeg meg totalt maktesløs, og det er så vanskelig å ta tak i problemene, særlig når man har mistet den beste kompisen som man kunne snakke med alt om i tillegg, på grunn av en fillesak..

Gikk så langt at jeg ringte hjelpelinjen til mental helse her om dagen, det hjalp en del, fikk grått ut litt, men fortsatt føler jeg at jeg står fast... Noen forslag noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timari

Du har det vondt nå, ingen tvil om det. Men er det virkelig så ille at ingenting kan rettes opp igjen? Det kan nok føles voldsomt når alt skal skjære seg fullstendig. Da blir man virkelig maktesløs.

Skulle ønske jeg hadde noen virkelig gode ord eller råd å si deg. men jeg tror du kommer deg igjennom dette her. Selv om det virker tøft nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen ganger føles det ut som om at hele hodet er fullt av løse tråder. Slik er det nok for deg nå. Mange ting som du gjerne vil ha ordnet opp i, men ikke helt vet hvordan.

Når jeg har det slik går jeg meg en tur, eller gjør andre ting som får meg til å slappe av.Så bestemmer jeg meg for hvilket problem som er "størst", hvilket jeg vil bli ferdig med først. Så tar jeg det fortløpende. Noen ganger krever det hardt arbeid, andre ganger går det lett.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...