Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tusen takk for ordene du gav meg da jeg skrev misslykket. jeg fikk tårer i øynene av å lese det du skrev. det betyr utrolig mye å få høre ting som det. jeg lider av forferdelig dårlig selvfølelse eller hva det heter og klarer ikke se det positive i ting jeg gjør selv. derfor betyr det utrolig mye at andre kan gidde å bruke tid på å fortelle meg hva jeg gjorde som var poitivt og modig.

takk for at du gav meg en følelse av å være noe, av å være tøff..

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149444-til-bugge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Kjære vaness! Det er av og til godt å ha lest innlegg fra en person over noen dager, for plutselig kjenner man sterkere hva ting kanskje dreier seg om. Jeg mente hvert et ord jeg skrev,og jeg gjentar dem gjerne når du skulle trenge det.

Vi forer hodet vårt igjen og igjen med negative tanker vi har fått formidlet opp igjennom,fra skole,overgripere,kanskje foreldre,såkalte venner osv,og det virker så ufattelig godt.Ordene har slik en makt over oss og i oss.Jeg kjemper mot dem hver dag.Trykker meg ned med ord som mislykket,svak,verdiløs,patetisk,stygg,hjelpeløs,dum osv.og jeg tror på dem.

Neste gang du tenker mislykkede vaness, sitter jeg på skuldra di og hvisker modige vaness inn i øret ditt.Prøv om du kan høre etter,for jeg har mer rett enn de som fikk deg til å tenke det motsatte.Gjenta det til det blir like sant.Ord og det de fylles med er sterke ting,og vi må ta det tilbake og bruke det til å bygge oss opp med,ikke la oss dra ned i søla.

Samtidig vil jeg si at modighet ikke bety å mestre alt,terapien og livet.Du står i det som best DU kan.Så humper det og går fremover til et bedre liv,innimellom nå, og av og til langt der framme.Sommerklem fra meg,bugge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149444-til-bugge/#findComment-958024
Del på andre sider

Kjære vaness! Det er av og til godt å ha lest innlegg fra en person over noen dager, for plutselig kjenner man sterkere hva ting kanskje dreier seg om. Jeg mente hvert et ord jeg skrev,og jeg gjentar dem gjerne når du skulle trenge det.

Vi forer hodet vårt igjen og igjen med negative tanker vi har fått formidlet opp igjennom,fra skole,overgripere,kanskje foreldre,såkalte venner osv,og det virker så ufattelig godt.Ordene har slik en makt over oss og i oss.Jeg kjemper mot dem hver dag.Trykker meg ned med ord som mislykket,svak,verdiløs,patetisk,stygg,hjelpeløs,dum osv.og jeg tror på dem.

Neste gang du tenker mislykkede vaness, sitter jeg på skuldra di og hvisker modige vaness inn i øret ditt.Prøv om du kan høre etter,for jeg har mer rett enn de som fikk deg til å tenke det motsatte.Gjenta det til det blir like sant.Ord og det de fylles med er sterke ting,og vi må ta det tilbake og bruke det til å bygge oss opp med,ikke la oss dra ned i søla.

Samtidig vil jeg si at modighet ikke bety å mestre alt,terapien og livet.Du står i det som best DU kan.Så humper det og går fremover til et bedre liv,innimellom nå, og av og til langt der framme.Sommerklem fra meg,bugge.

du sier ting som jeg er helt enig med deg i.. som at jeg forer med seg med negative tanker.. det gjø jeg. at de har makt over meg, det har de.. det er helt utrolig hvordan du kan vite så mye om meg bare ved å lese ordene mine.. så utrolig fint det kjennes!!

det har gått bedre i terapien, men er fremdeles like sliten. kanskje ikke den dagen, men dagen etter. sover og ser i veggen, men føler jeg ser noen svar på alle mine problemer innimellom og det gjør alt verdt det.

ser hvorfor jeg forer meg selv med negativ informasjon, men ser ikke hvordan jeg skal slutte..

skal tenke på deg når jeg tenker jeg er misslykket.. godt å vite noen mener jeg er modig..

og forresten.. vet du at det er mye verre å huske det positive enn det negative.. skikkelig irriterende synes jeg. er som om folk lyger når de sier noe negativt..

men det jeg skulle fram til var at du fikk meg til å smile med dine koselige ord.

takk!!

sommerklem gies tilbake også:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149444-til-bugge/#findComment-959913
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...