Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en lengre periode har jeg merket en merkelig følelse i magen. Det kjennes som hold og dukker alltid opp på samme sted - nedre del av magen, til venstre. Følelsen kommer av og til, og alltid når jeg sitter. Den plager meg ikke, men jeg lurer likevel på hva dette kan være?

På forhånd takk!

Skrevet

Jeg opplever å få slags "hold" på venstre side når jeg er sulten. Og det er ganske naturlig at det er der det gjør vondt i og med at magesekken ligger der... Dette går imidlertid over etter at jeg har spist.

Skrevet

Jeg opplever å få slags "hold" på venstre side når jeg er sulten. Og det er ganske naturlig at det er der det gjør vondt i og med at magesekken ligger der... Dette går imidlertid over etter at jeg har spist.

Jeg får "holdet" uannsett om jeg er sulten eller ei. Jeg gllemte å si at det kjennes som om jeg har en kul under ribbeinet, og det er på samme sted jeg får denne rare følelsen. Har prøvd å strekke ut, men dette ser ikke ut til å hjelpe særlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...