Gå til innhold

Har noen erfaring med Tankefelterapi! (TFT)


Gjest Rørleggern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ANBEFALES

Jeg har prøvd tankefeltterapi.

Det har hjulpet meg. Men du bør vite at det er ikke bare å møte opp på en kontor bli, dunket på og gå hjem. Du lærer deg hvilke punkter du skal trykke på. Enkelte øvelser skal gjentas, av deg, hver dag.

Jeg synes alle burde prøvd TFT. Det er faktisk veldig spennende. Tenk på hvordan kroppen egentlig henger sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rørleggern

Jeg har prøvd tankefeltterapi.

Det har hjulpet meg. Men du bør vite at det er ikke bare å møte opp på en kontor bli, dunket på og gå hjem. Du lærer deg hvilke punkter du skal trykke på. Enkelte øvelser skal gjentas, av deg, hver dag.

Jeg synes alle burde prøvd TFT. Det er faktisk veldig spennende. Tenk på hvordan kroppen egentlig henger sammen!

Hva hvar det du fikk behandla da med TFT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ANBEFALES

Mye angst du hadde da!!! Var det mange timer dette var på?

Hei igjen!

Jeg betalte (3750,-), for 5 timer. Jeg brukte 3,5. Så jeg har 1,5 til gode. Dette kanjeg ta akkurat når jeg vil, og det er over ett år siden jeg var der sist.

Men husk at de 3,5 timene, er timene jeg var på kontoret der. Jeg har også en del timer tilsammen, hjemme.

Ja, jeg hadde mye angst. Har en del ennå også. Men med TFT, går det bedre. For nå vet jeg hva jeg kan gjøre når det er som verst. Og det er veldig sjelden nå, i forhold til tideliger.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rørleggern

Hei igjen!

Jeg betalte (3750,-), for 5 timer. Jeg brukte 3,5. Så jeg har 1,5 til gode. Dette kanjeg ta akkurat når jeg vil, og det er over ett år siden jeg var der sist.

Men husk at de 3,5 timene, er timene jeg var på kontoret der. Jeg har også en del timer tilsammen, hjemme.

Ja, jeg hadde mye angst. Har en del ennå også. Men med TFT, går det bedre. For nå vet jeg hva jeg kan gjøre når det er som verst. Og det er veldig sjelden nå, i forhold til tideliger.

:)

Hvor gammel er du og hvilket kjønn!!! Tar du noen medisiner i tillegg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ANBEFALES

Hvor gammel er du og hvilket kjønn!!! Tar du noen medisiner i tillegg!!

K 27.

Jeg tok ingen medisiner samtidig med TFT. Sluttet med tabletter 1/2 år før, p.g.a personlige ting.....:)

Har ikke tatt tabletter etter heller.

Den personen som utførte TFT på meg, sa at jeg var veldig mottakelig for dette.

Du burde prøve, og være åpen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicksie

Hei igjen!

Jeg betalte (3750,-), for 5 timer. Jeg brukte 3,5. Så jeg har 1,5 til gode. Dette kanjeg ta akkurat når jeg vil, og det er over ett år siden jeg var der sist.

Men husk at de 3,5 timene, er timene jeg var på kontoret der. Jeg har også en del timer tilsammen, hjemme.

Ja, jeg hadde mye angst. Har en del ennå også. Men med TFT, går det bedre. For nå vet jeg hva jeg kan gjøre når det er som verst. Og det er veldig sjelden nå, i forhold til tideliger.

:)

Kan du si noe om hva du sitter igjen med i forhold til hva du kan gjøre når det er som verst? Er det på en måte slik at du har lært avledningsmanøvre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alternativer

Jeg har ikke prøvd det. Men jeg har oppdaget at punktene de banker på er akupunkturpunkter som også har med psyken å gjøre.

Så hvis ikke TFT virker, kanskje akupunktur gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ukontrollert....

ja det kan de sikkert. søsteren min lider av det samme nesten og nå etter noen år har hun fått leilighet og trygd, og kan leve et bedre liv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som isolerte seg fullstendig, hun takket alltid nei til invitasjoner, cafe-besøk osv, tok aldri kontakt med oss, ble bare med på ting hvis det var avtalt flere mnd i forveien. Men plutselig svarte hun ja til å komme på besøk igjen, og hun fortalte at hun har hatt hjelp av TFT. Hun har, som jeg ikke har visst om, hatt mange angst-anfall, uten å forstå noe som helst. Nå skjønner hun hva hun lider av, hvorfor, og hva hun kan gjøre for å motvirke angsten når den kommer krypende. Dessuten klarer hun å komme seg ut blant venner og ukjente (gå på butikken som også har vært et problem). Hun klarer å fortelle oss om hva hun sliter med og hva som er vanskelig i livet hennes...

Så, jeg ville absolutt gitt det et forsøk!

Hun hadde 6 behandlingstimer tror jeg, og er jente på 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...