veslo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Èr det fleire enn meg som ikkje kjem inn på kvinneguiden ikveld? ;( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Veslo!!! Lenge siden jeg har sett deg??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Veslo!!! Lenge siden jeg har sett deg??? Hihi... Heng berre på kg eg no. Lever forresten i beste velgående! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hihi... Heng berre på kg eg no. Lever forresten i beste velgående! Det er godt å høre. Kvinneguiden? Er det bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Æ kjem inn!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucretia Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg kommer inn.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Det er godt å høre. Kvinneguiden? Er det bra? Kg er knall! Og maaaaange gonger betre enn Dol.Dessutan får eg tilfredsstilt bryllups-behovet mitt der inne. Men no kjem eg altså ikkje inn. Får berre "Failed to get link category definition for ID 1976 Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/kvinneguiden/public_html/ezpublish/ezlink/user/latest.php on line 77" Grrrr... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 jeg kommer inn.. åååhhhh... Fille-datamaskina mi då! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kg er knall! Og maaaaange gonger betre enn Dol.Dessutan får eg tilfredsstilt bryllups-behovet mitt der inne. Men no kjem eg altså ikkje inn. Får berre "Failed to get link category definition for ID 1976 Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/kvinneguiden/public_html/ezpublish/ezlink/user/latest.php on line 77" Grrrr... Hm. Bryllup? Kanskje jeg titter innom en kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hm. Bryllup? Kanskje jeg titter innom en kveld. Bryllup, ja. *glise* http://www.kvinneguiden.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelur Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kommer heller ikke inn:( dritt...har prøvd i over en time nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kommer heller ikke inn:( dritt...har prøvd i over en time nå. Fælt, ikkje sant? *abstinenser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.