Gå til innhold

Fremdeles ugjevn hjerterytme

Anbefalte innlegg

Igjen må jeg spørre om dette med pulden min, og mitt hjerte som banker så rartog ugjevnt.

Jeg fikk et svar av Søyland, at dette var helt normalt og ikke farlig. Men jeg har hatt denne hjerterytmen slik, i _sammenhengende_ i en UKE! Det kan vel ikke være helt normalt??! Hadde det kommet å gått så hadde jeg ikke vært så bekymret!

Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14948-fremdeles-ugjevn-hjerterytme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Englepels.

Som anført i andre svar om slike rytmer er det forskjellig hva vi kjenner når hjertet tar seg ekstra slag. Noen kan kjenne ett enkelt slag pr. døgn og oppleve dette som besværlig, mens andre kan ha mange tusen slike slag uten at de merker noe som helst.

Idet dine plager synes å redusere din hverdag i vesentlig grad, synes jeg du bør få dette registrert ved hjelp av et EKG, eventuelt ved hjelp av en 24-timers registrering ved hjelp av en båndspiller. Da får du et velfundert svar på fenomènet, og det blir lettere å råde deg i fortsettelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...