Gå til innhold

NHD: Økning av risperdal?

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Jeg har gått ca 1 mnd på risperdal 2mg. Men tidstankene er dessverre uforandret. Jeg har ikke merket noen forskjell, hverken positivt eller negativt med denne medisinen. Ingen bivirkninger, men heller ingen merkbar effekt.

Vil det ha noe for seg å øke dosen?

På forhånd takk!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149482-nhd-%C3%B8kning-av-risperdal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Hei,Jake! Da er det ennå håp ,og jeg ville prøvd å øke dosen.Også siden du har så lite bivirkninger med den.Ellers får en i grunnen aldri vite om det kunne ha hjulpet.Håper det hjelper,og at det hjelper deg til å få en lysere og lettere sommer.Jeg synes på en måte at alle her inne og andre som har og har hatt det tungt i tiden som har vært,har litt ekstra krav på varme,sol som ikke ligger som en ubehagelig hinne utenpå kroppen,men varmer og leger og gjør godt helt inn i margen. Ønsker det for deg.Solvarme morgentanker sendes fra en heller trist og regntung morgen her.

Jake1365380469

Hei,Jake! Da er det ennå håp ,og jeg ville prøvd å øke dosen.Også siden du har så lite bivirkninger med den.Ellers får en i grunnen aldri vite om det kunne ha hjulpet.Håper det hjelper,og at det hjelper deg til å få en lysere og lettere sommer.Jeg synes på en måte at alle her inne og andre som har og har hatt det tungt i tiden som har vært,har litt ekstra krav på varme,sol som ikke ligger som en ubehagelig hinne utenpå kroppen,men varmer og leger og gjør godt helt inn i margen. Ønsker det for deg.Solvarme morgentanker sendes fra en heller trist og regntung morgen her.

Takker for det! Det varmet godt! Jeg kan uansett ikke klage, depresjonen er ikke fremtredende, kun disse tankene. Men jeg får nok øke dosen.

Håper det går bra med deg!

Jake1365380469

Hei Jake! Håper det går sånn noenlunde med deg. Jeg har det helt supert for tiden. Stresser på jobb med å avvikle eksamen for alle disse håpefulle. Trøtt, stressende, men herlig følelse.

Klem fra

Hei! Joda, det går bra! Fint at du har det greit! Det er godt å høre. Selv er jeg inne i eksamensperioden nå, snart ferdig. Retter du BI-oppgaver?

:)

Annonse

Kizza1365380506

Hei! Fikk du mitt svar?

Hei, ja jeg fikk ditt svar. Men har liten tilgang til pc for tiden. Dessuten har jeg vært på båttur i helgen. Virkelig slappet av. Men jeg retter nok ikke BI oppgaver. Hvilken eksamen er det du skal ta nå da?

Ønsker deg kjempelykke til og skal sende gode tanker, håper det hjelper.

Klem fra

Jake1365380469

Hei, ja jeg fikk ditt svar. Men har liten tilgang til pc for tiden. Dessuten har jeg vært på båttur i helgen. Virkelig slappet av. Men jeg retter nok ikke BI oppgaver. Hvilken eksamen er det du skal ta nå da?

Ønsker deg kjempelykke til og skal sende gode tanker, håper det hjelper.

Klem fra

Takker for det! Nå er det ferdig for i år!

Har hatt 7 avsl. examener, 2.år markedsføring.

Håper det går bra med deg, også!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...