tinza Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hei! Jeg er en jente på 20 år. Kjæresten min her vært syk i 3 uker nå å fikk nettop svar på en prøve som viser at han har lungebetennelse. Nå har jeg også blitt syk og har vont i hals og bryst. Er lungebetennelse smittsomt? Kan jeg også ha fått det? 0 Siter
Gjest syple Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Den mikroorganismen (sikkert bakterie?) som har skapt lungebetennelse hos typen din er trulig smittsom. Ofte starter en lungebetennelse med et virus som gjør kroppen mer sårbar og mottakelig for bakterier. Har du feber? Hoste, evt. kraftig? Hvordan ser det ut det som måtte komme opp? 0 Siter
tinza Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 Den mikroorganismen (sikkert bakterie?) som har skapt lungebetennelse hos typen din er trulig smittsom. Ofte starter en lungebetennelse med et virus som gjør kroppen mer sårbar og mottakelig for bakterier. Har du feber? Hoste, evt. kraftig? Hvordan ser det ut det som måtte komme opp? Har ikke hatt feber enda! Men har ganske kraftig hoste og hoster opp ganske mye og fast slim! 0 Siter
Gjest syple Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Har ikke hatt feber enda! Men har ganske kraftig hoste og hoster opp ganske mye og fast slim! du får ta deg en tur til lege og la deg lytte på, samt få tatt noen blodprøver 0 Siter
darma Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Har ikke hatt feber enda! Men har ganske kraftig hoste og hoster opp ganske mye og fast slim! Så lenge du ikke har feber kan du avvente det å gå til legen. Får du feber/svært nedsatt allmenntilstand drar du til legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.