Gå til innhold

Hjelp.......


Cola Cola

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har eit stort problem.

Eg har tidligere fått seroxat mot depresjon og vallergan mot søvnen, har ikke fått noe annet da eg har hepatitt c.Eg har overdoserte meg med dei og no må eg klare meg uten.

Etter eg sluttet med dei har eg fått store søvn problemer eg kan vere våken i flere døgn i strekk og eg er begynt å høre og se ting som egentlig ikke er der.

Eg var til legen min i slutten av mai og da sa eg til hann at eg var begynt å se ting (da var ikke stemmene der) han ville ikke gi meg noe. Han har lagt inn sperre på at ingen kan skrive ut resepter til meg Er de noen som vet hva eg kan bruke som ikke er på resrpt?????.Eg har hørt stemmer før da eg misbrukte narkotika men har sluttet for 4 år siden.

Eg holder på å bli gal og vet ikke hva eg gjøre.

Har bare en utvei foreløbig men den vil eg egnentlig ikke bruke.

Håper det er noen som har noen gode råd.

MVH Cecilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hjelperene

Det finnes et naturmiddels som heter valerina finnes i både natt og en forte versjon. Sjekk med legen din eller hos dem du kjøper dem hos om du kan ta disse. Er veldig usikker da jeg ikke kjenner til sykdomstilfellet ditt spesifikk.

Det kan kanskje være andre måter å få sove på sann som f.eks ligge andre veien i senga. Øve på puste øvelser og lignende. Det er mange ganger stresset med å sove som er eller gjør det vanskeligt for deg. Forsøk å stresse litt mindre før du legger deg og kos deg litt først kanskje du ikke trenger medisiner.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alternativer

Legen må da ha noen forslag til hvordan du kan få hjelp.

Synes det høres rart ut at du ikke kan få noen få tabletter ad gangen, så få at du ikke kan OD på dem.

Ellers er mosjon veldig bra for søvn, hvis du kan orke det. Spasertur, sykkeltur, dans eller noe annet du synes

er hyggelig. Du må avslutte minst to timer før du skal sove, ellers blir du for oppgiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labamba

Kjenner mange som bruker medisiner og tar stadige overdoser. De løser det ved at hjemmesykepleien kommer innom med medisinene morgen og kveld og ser på at de blir tatt. Ergo får man ikke mulighet til å ta overdose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...