Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Gutter.... Når de treffer deg, er du det beste de noen sinne har møtt. Hvis du er tilbakeholden blir de enda mer interessert. De er "FORELSKET". Du prøver å forklare dem at de må roe ned litt, da du ikke vil at det skal gå som det gikk sist. Du prøver å bremse dem litt i deres idealisering, fordi du er redd for den knalltøffe devalueringen. Dere snakker litt om dypere ting, og han er bare *så* enig. De "ELSKER" deg. De krever, skal forandre litt på deg. Det har de jo rett til? Det er jo viktig å si ifra tidlig! Når de blir sinte, er det din feil. Når de rakker ned på deg, er det også din feil. Når du til slutt blir deprimert, er du ihvertfall et slit og en pain in the ass. Enten dumper de deg, eller så prøver de å få deg til å forstå dem, og tilgi dem, gi dem en sjanse til å gjøre det godt igjen. Hvis du dumper dem, er du egoistisk, og plutselig er det du som har vært urettferdig og urimelig hele tiden. De plager deg, sprer falske rykter om deg, oppfører seg som den forsmådde part. Hvis du tilgir dem, glir det raskt tilbake til sånn som de holdt på før. Det kan de skylde på deg for. Hvis du til slutt får så nok av måten de behandler deg på at du begynner å oppføre deg hensynsløst tilbake, blir de enda mer tryglende. Eller de har massevis av grunner til å være offer, martyr, hate deg, få sympati fra andre, finne seg noen andre. Selv kan de dumpe deg brått, og de har alltid en grunn. Etter all tilgivelsen og nye sjansene de har tryglet seg til, er de rimelig hensynsløse når DE først vil ut. For å forstå hvordan de selv holder på, det skal de ihvertfall ikke. De vil se det som motsatt, alltid. De vil alltid ha en grunn. De har funnet en ny. De er voksne nå. De vet bedre nå. Den nye er så mye bedre. Hør bare på deg selv der du spør og spør hva de i helvete egentlig har holdt på med og henger deg opp i bagateller, det er ikke rart de ikke har følelser for DEG lengre, må du skjønne! De elsket deg aldri, kanskje bare i begynnelsen. Det var din egen feil at det gikk som det gikk. De mistet følelsene for deg allerede etter noen måneder, men prøvde videre ut av the pure goodness of their heart. Gode grunner for alt. -- Gutter, brems litt... Elsk oss for det vi er, elsk oss og verdsett vårt liv på lik linje med deres eget. Vi vet det finnes jenter som sikkert er bedre, som er mer robuste, som finner seg i hvordan dere holder på. Vi vet vi ikke er perfekte. Men tenk litt! Ikke devaluer oss når vi ikke ofrer livet vårt for den rosa skyen deres. Vær så snill, prioriter det virkelige livet foran å jage mot en drøm. Dere kan være skremmende når dere blir sinte, dere kan virke knusende når dere kritiserer og devaluerer, ikke devaluer oss ytterligere når vi får reaksjoner. Ikke se på dere selv som offeret når vi til slutt gjør opprør fordi vi er møkk lei av måten dere behandler oss på. Ikke finn dere noen som er like snille og rolige som vi en gang var, ikke si vi ikke var "den rette". Ikke fokuser så fordømt mye på hva jenta skal være for deg. Det handler ikke om "den rette", men om kjærlighet, som man velger, og hva man beseirer i seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente selv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hallo? Dette hørtes mer ut som beskrivelsen på jenter??!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hallo? Dette hørtes mer ut som beskrivelsen på jenter??!! Det er beskrivelsen på både min og mange andre sine ekser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente selv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det er beskrivelsen på både min og mange andre sine ekser. Hørtes uansett bittert ut. De ser sikkert på deg på samme måten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hørtes uansett bittert ut. De ser sikkert på deg på samme måten... Selvfølgelig, det er jo en del av greia. Jeg er bitter, i likhet med mange av mine medsøstre. Jeg skulle ønske slike gutter kunne tenke seg om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente selv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Selvfølgelig, det er jo en del av greia. Jeg er bitter, i likhet med mange av mine medsøstre. Jeg skulle ønske slike gutter kunne tenke seg om. For du trenger selvsagt ikke tenke?? Hvorfor finner du deg like gutter hver gang da? Bruk hodet!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 For du trenger selvsagt ikke tenke?? Hvorfor finner du deg like gutter hver gang da? Bruk hodet!! Verken jeg eller mine medsøstre finner oss like gutter hver gang. Vi tenker selv. Vi er de som har gått i oss selv og har gjort masse for å komme over ens og cut to the core og ikke gå i en evig ring med det destruktive mønsteret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente selv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Verken jeg eller mine medsøstre finner oss like gutter hver gang. Vi tenker selv. Vi er de som har gått i oss selv og har gjort masse for å komme over ens og cut to the core og ikke gå i en evig ring med det destruktive mønsteret. Men hva klager du over da? Hvis du tenker så må du da greie å holde deg unna den "dårlige" delen av guttene som oss andre? Sikker på at problemet ikke ligger hos deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Men hva klager du over da? Hvis du tenker så må du da greie å holde deg unna den "dårlige" delen av guttene som oss andre? Sikker på at problemet ikke ligger hos deg? Hvordan vet man om en gutt er dårlig eller ikke? Hvordan vet man om problemet ligger i en selv eller ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente selv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvordan vet man om en gutt er dårlig eller ikke? Hvordan vet man om problemet ligger i en selv eller ikke? Nei det vet du jo tydeligvis ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nei det vet du jo tydeligvis ikke... Og det vet du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente selv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Og det vet du? Du virker bare litt vel langt ut på jordet her... men lykke til.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørkenvandreren Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Innlegget var litt for langt til at jeg gadd å lese så nøye. Men det jeg skummet igjennom, får meg til å spørre om det er en fleip. For du må vel ha byttet om kjønnene - det er vel kvinnetrekk du beskriver og ikke mannstrekk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bethh Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du virker bare litt vel langt ut på jordet her... men lykke til.. Hva er problemet ditt?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Innlegget var litt for langt til at jeg gadd å lese så nøye. Men det jeg skummet igjennom, får meg til å spørre om det er en fleip. For du må vel ha byttet om kjønnene - det er vel kvinnetrekk du beskriver og ikke mannstrekk... Ja, de var kanskje litt feminine. Hvem vet, kanskje de står frem som homofile en dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du virker bare litt vel langt ut på jordet her... men lykke til.. Hvor mange drittsekker har du møtt? Eller er du en sånn jente som forstår dem, uansett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hva er problemet ditt?? Mitt? Jeg føler det er så unødvendig å holde på sånn. Vi lever i år 2004 og det skulle bare mangle om ikke gutter kunne begynne å se på jenter som noe annet enn instrumenter til bruk for egen tilfredsstillelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bethh Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Mitt? Jeg føler det er så unødvendig å holde på sånn. Vi lever i år 2004 og det skulle bare mangle om ikke gutter kunne begynne å se på jenter som noe annet enn instrumenter til bruk for egen tilfredsstillelse. beklager. var egentlig ment til jente selv. deg skjønte jeg faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest opprørsk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 beklager. var egentlig ment til jente selv. deg skjønte jeg faktisk. Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente selv Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvor mange drittsekker har du møtt? Eller er du en sånn jente som forstår dem, uansett? Jeg leter ikke fram drittsekkene. Kan ikke si det er flere drittsekker blandt menn enn blandt kvinner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.