Gå til innhold

Idealisering og devaluering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heidi1983_965

Innlegget var litt for langt til at jeg gadd å lese så nøye. Men det jeg skummet igjennom, får meg til å spørre om det er en fleip. For du må vel ha byttet om kjønnene - det er vel kvinnetrekk du beskriver og ikke mannstrekk...

LOL Må le av deg ørkenvanreren!

Jente selv er helt blåst i hodet sitt.. Stakars jente må jeg bare si

Hun er vel den eneste av dere som ser ut til å ha vettet i behold.

Forøvrig bør du moderere utsagnene dine litt. Det er ikke behov for folk som ikke kan oppføre seg her inne.

"..........................."

heidi1983_965

Forøvrig bør du moderere utsagnene dine litt. Det er ikke behov for folk som ikke kan oppføre seg her inne.

Jeg får bare beklage hvis jeg har fornærmet på noen måte...............

Annonse

heidi1983_965

Igjen så må jeg beklage.. virker som jeg har fornærmet.. Det er ikke helt meningen. Ble bare brydd av Jente selv og hennes utsagn. Hun kan kanskje tenke seg om før hun skriver hun også... Dette er for eksempel ikke hyggelig: "Bruk hodet!!", " jaja, mange tullinger her inne..."

Men jeg skal iallfall passe meg, uansett hvor upassende andre skriver... Jeg blir ikke noe bedre selv av å være frekk bare for at andre er frekke...

:)

Igjen så må jeg beklage.. virker som jeg har fornærmet.. Det er ikke helt meningen. Ble bare brydd av Jente selv og hennes utsagn. Hun kan kanskje tenke seg om før hun skriver hun også... Dette er for eksempel ikke hyggelig: "Bruk hodet!!", " jaja, mange tullinger her inne..."

Men jeg skal iallfall passe meg, uansett hvor upassende andre skriver... Jeg blir ikke noe bedre selv av å være frekk bare for at andre er frekke...

:)

"Jeg blir ikke noe bedre selv av å være frekk bare for at andre er frekke..."

Nemlig. Et godt prinsipp, som selfølglelig ikke alltid er like lett å følge.

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...