Gå til innhold

Nancy Drew og andre anonyme

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Hvorfor er folk ufyselige og uten folkeskikk under ukjente nick. Refererer da spesielt til "Nancy Drew" og tråden om Anne Slåtten.

Hvis man virkelig mener noe, hvorfor ikke stå frem med sitt virkelige nick?

*rister på hodet*

Skrevet

Kanskje Nancy Drew er ny og har laget seg et nytt nick?

Og selv om hun er nick, så er det vel offentlig uthenging når du i tittelen på tråden refererer til henne?

Jeg leste igjennom tråden hennes og jeg syns ikke hun sa noe galt.

Hvis de pårørende går inn på DOL for å lese, så er det deres valg om de vil lese eller la være.

Annen info finnes offentlig i aviser og i radio ellers også...

fru Burlefot
Skrevet

Egentlig er jo et nick uansett bare et nick, det har jo ingenting å si om det er et nick du kjenner til fra før eller ikke. Folk er jo like anonyme uansett?

Gjest uten signatur
Skrevet

Hele meningen med DOL er at de som skriver er anonyme faktisk! Ellers hadde vi jo brukt våre opprinnelige navn selvfølgelig!

Så hvilket nick folk bruker må jo være revnende likegyldig. Om de har ett fast eller veksler mellom tjue forskjellige. Bryr meg døyten. Vil dere absolutt kjenne hverandre så oppgi navn og telefonnummer, men det vil ikke jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enkelte har vel en slags psykelig identitetsfølelse til sitt kjente, anonyme nick.

Derfor må de ved drittslenging og kommentarer de føler kan slå tilbake på dem og lage riper i deres dyrbare nick, "fæike" navnet sitt.

Ustabile folk. Ikke bry deg om dem.

Steder her heter tross alt www.doktoronline.no, så det er naturlig at dol tiltrekker seg mange gærninger.

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Sorry, jeg har ikke noe "fast nick". Leser noen ganger her inne, men skriver ikke ofte, derfor har det aldri vært aktuelt med et nick.

Noen av oss har et liv utenfor DOL, vet du.

Bugge1365380662
Skrevet

Sorry, jeg har ikke noe "fast nick". Leser noen ganger her inne, men skriver ikke ofte, derfor har det aldri vært aktuelt med et nick.

Og det har ikke vi.Vi bor her inne,spiser,skeiver legger,you name it.Patetiske som vi er,med mindre intelligens enn folk flest.Jeg har til og med dobøtte stående ved siden av her.Mannen min synes det er litt ubehagelig,men hva kan man gjøre...

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Og det har ikke vi.Vi bor her inne,spiser,skeiver legger,you name it.Patetiske som vi er,med mindre intelligens enn folk flest.Jeg har til og med dobøtte stående ved siden av her.Mannen min synes det er litt ubehagelig,men hva kan man gjøre...

Den var kanskje til MEG og ikke til Daisy. Etter å ha bodd her inne en tid skulle man tro du hadde lært deg å sende innleggene til riktig person.

Gjest Daisy
Skrevet

Kanskje Nancy Drew er ny og har laget seg et nytt nick?

Og selv om hun er nick, så er det vel offentlig uthenging når du i tittelen på tråden refererer til henne?

Jeg leste igjennom tråden hennes og jeg syns ikke hun sa noe galt.

Hvis de pårørende går inn på DOL for å lese, så er det deres valg om de vil lese eller la være.

Annen info finnes offentlig i aviser og i radio ellers også...

Føler det er litt annerledes å kritisere et anonymt nick enn å mistenkeliggjøre vennene til en nylig avdød jente.

Men meg om det.

Synes bare det er så dumt at det "alltid" er nye nick som kommer med slengbemerkninger. Kan man ikke bruke sitt eget da, hvis man vil slenge med leppa? Men jo, kan jo være hun er ny.

Gjest Daisy
Skrevet

Egentlig er jo et nick uansett bare et nick, det har jo ingenting å si om det er et nick du kjenner til fra før eller ikke. Folk er jo like anonyme uansett?

Ikke _helt_ like anonyme.

Gjest Daisy
Skrevet

Hele meningen med DOL er at de som skriver er anonyme faktisk! Ellers hadde vi jo brukt våre opprinnelige navn selvfølgelig!

Så hvilket nick folk bruker må jo være revnende likegyldig. Om de har ett fast eller veksler mellom tjue forskjellige. Bryr meg døyten. Vil dere absolutt kjenne hverandre så oppgi navn og telefonnummer, men det vil ikke jeg.

Jeg vil ikke kjenne alle med navn og telefonnr, men jeg synes det er feigt å signere med et ukjent nick når man er frekk i kjeften.

Gjest Daisy
Skrevet

Jasså, ja.

Ja, det er fint å ha et liv utenfor DOL. Også fint å lese litt her når man er på jobb :P

Gjest Daisy
Skrevet

Den var kanskje til MEG og ikke til Daisy. Etter å ha bodd her inne en tid skulle man tro du hadde lært deg å sende innleggene til riktig person.

Ble jo sendt til deg, den.

Gjest Daisy
Skrevet

*lol*

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg vil ikke kjenne alle med navn og telefonnr, men jeg synes det er feigt å signere med et ukjent nick når man er frekk i kjeften.

Det verste med bruken av ordet kjerring er at enkelte ikke bare er kjerriner, de er sytekjerringer. Så hvor tok Nancy Drew feil? Bortsett fra at det ikke var du som ble kalt kjerring, altså.

Gjest Daisy
Skrevet

Det verste med bruken av ordet kjerring er at enkelte ikke bare er kjerriner, de er sytekjerringer. Så hvor tok Nancy Drew feil? Bortsett fra at det ikke var du som ble kalt kjerring, altså.

Om det er feil eller ikke, er ikke poenget. Jeg synes det er frekt å bruke det som skjellsord mot noen.

Gjest uten signatur
Skrevet

Ja, men herregud da, du kjenner vel ikke personen bak de andre nicka heller? Så da må det jo være det samme om de endrer nick!

Noen få har jo truffet hverandre, men det er jo noe de har valgt, og da stiller de seg jo i en annen situasjon når det gjelder diskusjon etterpå. Men de har valgt det selv. Å tre ut av anonymiteten!

Forøvrig mener jeg at er en så sart at en ikke tåler frekke kommentarer fra anonyme personer, så har en ingenting på et slikt nettsted som dette å gjøre!

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, men herregud da, du kjenner vel ikke personen bak de andre nicka heller? Så da må det jo være det samme om de endrer nick!

Noen få har jo truffet hverandre, men det er jo noe de har valgt, og da stiller de seg jo i en annen situasjon når det gjelder diskusjon etterpå. Men de har valgt det selv. Å tre ut av anonymiteten!

Forøvrig mener jeg at er en så sart at en ikke tåler frekke kommentarer fra anonyme personer, så har en ingenting på et slikt nettsted som dette å gjøre!

Jeg kjenner ingen i virkeligheten her inne fra. Men jeg synes likevel at sånne frekke kommentarer ikke har noe på et slikt nettsted å gjøre!

Så da har vi jo tydelig forskjellige meninger om hvilke ting og personer som har noe her å gjøre :o) Kan jo bare legge den diskusjonen død.

Gjest Sniff
Skrevet

Vel, det var meg som ble kalt kjerring. Jeg tåler da det,- men synes ikke at jeg kvalifiserte til tittelen akkurat da! Jeg bare påpekte at Nancy skulle lære seg litt mer folkeskikk (ikke klage på rettskrivning til en som åpenbart har litt dysleksi- problemer..)

Well, that's enough!

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Betyr ikke at man ikke kan svare på andres innlegg, DET lærer man når man er innbygger på DOL:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...