Gjest Tetha Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ingen tilflukssteder. Overalt, latter. En kjeppjaget tyv. Et skrik i natten. Men ingen forstår. 0 Siter
Gjest veifarende Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Kunne jeg bare forstå.Finne et tilfluktsted -til en forblåst veifarer!Men kansje du ville avist min hjelp som en klam hånd.Eller skulle vi løftet blikke mot somme horisont- der solen går opp over fjellene 0 Siter
Gjest tatarataaa Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Kunne jeg bare forstå.Finne et tilfluktsted -til en forblåst veifarer!Men kansje du ville avist min hjelp som en klam hånd.Eller skulle vi løftet blikke mot somme horisont- der solen går opp over fjellene ? 0 Siter
Gjest Tetha Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hvorfor kikker alle på meg? Hva er det de vil? Hva er det jeg ikke vet? 0 Siter
Gjest veifarende Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 ? Solen er ikke alltid den sammme, trodde jeg. Siden så jeg at i skuffen der solbrillene lå side om side hadde alle forskjellige farger i glassene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.