Gå til innhold

Å klare å slutte hos psykolog


Cilien

Anbefalte innlegg

JEg har gått til psykolog et år nå, ca en gang i uken, men vet jeg sikkert må slutte om ikke alt for lenge, det er en psykolog på universitetet som egentlig ikke skal ha pasienter så lenge. Jeg vet det, teoretisk sett, men jeg gruer meg sånn og begynner nesten å grine bare jeg tenker på det. Hun SER meg, og det har så få gjort. Og de som har gjort det, har jeg mistet. Jeg klarer ikke helt å skille mellom Psykologen og den personen hun jo er, og klarer ikke helt å tenke rasjonelt. Uansett må det jo slutte en dag. Bare føler meg så liten ennå.

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Selv om du må slutte å gå i behandling hos henne, er det ikke sikkert at du er ferdig med din prosess. Min første terapeut så meg også,og det var et lite mirakel i seg selv. Så måtte han flytte,og jeg tok det mildt sagt tungt.Jeg begynte hos en av hans kolleger,og i starten var det en litt tøff overgang,men nå ser ham meg også. Like tydelig. Det finnes flere der ute som kan se akkurat deg. vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Det er ikke din psykolog som gjør arbeidet vet du..det er det kun du som gjør. Din nåværende behandler er ikke den eneste som kan veilede deg. Det finnes mange gode behandlerer/veiledere der ute (og fortsatt mange elendige..), dersom du fortsatt ønsker og trenger terapi så stå på til du finner noen som du opplever "ser hele deg". Kanskje din nåværende behandler kunne hjulpet deg med å finne en ny?

gode ønsker fra bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...