ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Hvor i Oslo har de lagt ting best til rette for øl og øl under fotball EM? Er det Andy's, Sportsbaren og Bohemen som er selvskrevne førstevalg, eller finnes det mer spennende alternativer? 0 Siter
Hekta Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Sir Winston pleier å sende kamper samt formel 1 Er nok mange puber som kommer til å sende EM Kan sikkert velge og vrake 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 Sir Winston pleier å sende kamper samt formel 1 Er nok mange puber som kommer til å sende EM Kan sikkert velge og vrake Sant. Men under forrige mesterskap i fotball husker jeg det var en del steder som hadde diverse arrangementer. Har ikke hørt om noe sånt nå. Men det er kanskje fordi fotballen denne gangen går på en kanal som alle har... Sir Winston er for øvrig et sted jeg ofte tar en øl, så det burde jeg jo kommet på selv! 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 På Sagene er det en pub som har happy hour under alle kampene. Men ikke si det til for mange, er du snill. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Belfry pub i Lille Grensen når England spiller! ;o) 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Belfry pub i Lille Grensen når England spiller! ;o) Bra forslag! Men kom tidlig.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 O'Reillys på Grünerløkka. Der pleier sønnen min å gå ) 0 Siter
tiliti Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Kulest her nede seff, der det er fotball+øl+uteservering (utendørs og innendørs lerret) .. Men det er jo ikke oslo da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.