Gå til innhold

Åssen få ned raskt en hevelse!!!


Gjest Menst jeg venter på sommeren

Anbefalte innlegg

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Ok, så var det gjort!!!

Forstuet foten i et DESPERAT forsøk på å få lesero....

hehe... åssen ja dere kan tenke dere!!! *hehe* huff... au!!!:(

Nå er dette i helen, og det virker som om jeg nå hovner opp... uæææ, klarer ikke helt å gå på den heller!!!hmmm

hovnet opp har den også gjort:( råd for åssen jeg skal få ned hevelsen og åssen jeg skal klare å komme meg til butikken uten å... ja lide:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Putt på kaldt vann eller isbiter/frossen grønnsaksblanding (med håndkle mellom det og foten) - mens du har foten høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Putt på kaldt vann eller isbiter/frossen grønnsaksblanding (med håndkle mellom det og foten) - mens du har foten høyt.

Takker, har ikke hatt hevelse eller forstuet fot siden barndommen... og har helt glemt... ok høyt opp:) Hmmm får ikke sitte på dataen da!:( MÅ jeg lese da;)

En litt eksamenslese lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Kjøl det ned i timesvis. Jo lengre jo bedre. Kaldest mulig. Da unngår du uker med smerter etterpå.

Lykke til med examen. Gud så glad jeg er for å være ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Kjøl det ned i timesvis. Jo lengre jo bedre. Kaldest mulig. Da unngår du uker med smerter etterpå.

Lykke til med examen. Gud så glad jeg er for å være ferdig med det.

Jeg prøvde nå å ha foten i frysern (ja jeg vet, men vi har nettopp avfryst frysern her, og her er ikke NOE i den), i bøtte osv... det jeg oppnådde med det, er at jeg nå sitter her MED senestrekk OG en opphoven fot.... jippi:)

Eksamen skal jeg jeg nok få unna.... Mandag DA er det Ferie, i to dager åsså jobb, gler meg som et lite barn, da jeg får jobbe med hendene mine på en kunstnerisk og utfoldende måte... (blomster) som jeg desverre ikke kan jobbe med pga allergier... men det gjør ikke no! tar bare pillene og snufser meg videre i livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg prøvde nå å ha foten i frysern (ja jeg vet, men vi har nettopp avfryst frysern her, og her er ikke NOE i den), i bøtte osv... det jeg oppnådde med det, er at jeg nå sitter her MED senestrekk OG en opphoven fot.... jippi:)

Eksamen skal jeg jeg nok få unna.... Mandag DA er det Ferie, i to dager åsså jobb, gler meg som et lite barn, da jeg får jobbe med hendene mine på en kunstnerisk og utfoldende måte... (blomster) som jeg desverre ikke kan jobbe med pga allergier... men det gjør ikke no! tar bare pillene og snufser meg videre i livet:)

*Ler så jeg gråter*

Ser deg for meg, balanserende på en trefotet stol mens du prøver å få foten lengst ned i fryseren der det er kaldest.

Husk bare at frostskader er like ille som brannskader. Kaldt vann holder i massevis. Kaldt omslag er nok best. Isbiter i en pose med håndkle rundt, eller noe annet frossent grønnsaksblanding eks, (fungerer dårlig med Grandiosa).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Menst jeg venter på sommeren

*Ler så jeg gråter*

Ser deg for meg, balanserende på en trefotet stol mens du prøver å få foten lengst ned i fryseren der det er kaldest.

Husk bare at frostskader er like ille som brannskader. Kaldt vann holder i massevis. Kaldt omslag er nok best. Isbiter i en pose med håndkle rundt, eller noe annet frossent grønnsaksblanding eks, (fungerer dårlig med Grandiosa).

"Ler så jeg snart detter av stolen"

Saken er bare at jeg bor på student hus, og mange driver å flytter, vi vasker og styrer, og igår ble frysern tatt, så alt som kan minne om omslag er borte:(

Lite skjønnte nabon, som med et såg meg hinkende i frysern... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Kjøl det ned i timesvis. Jo lengre jo bedre. Kaldest mulig. Da unngår du uker med smerter etterpå.

Lykke til med examen. Gud så glad jeg er for å være ferdig med det.

Knust litt bare, liksom jeg da... bakerst på helen!!! jaja, krykker å greier... jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...