Gå til innhold

Fedme!


Gjest baremegdennegangen

Anbefalte innlegg

Gjest baremegdennegangen

Nå har det gått for langt, jeg veier nå mer enn jeg noen gang har gjort! vekta er over 110 kg, jeg synes jeg ser helt forfædelig ut!!

tidligere, fikk jeg tilbud av noen slanketabl av legen min, men det gjaldt bare for dem over 80 kg, noe jeg ikke var da... er dette noe jeg kan få tak i nå?

Jeg spiser lite, trimmer av og til, men pga medisiner er jeg noe nedsløvet, og holder på med veldig mye som gir psykisk utslitelse for tiden, så jeg har ikke så mye overskudd til noe som helst... JEG KLARER IKKE MER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slet også med vekta...

Hei! Har selv slitt med samme problemer og var selv over 100, nå er jeg 69 og storfornøyd!

Det som gjelder er å spise riktig, at du spiser lite hjelper ikke om du ikke spiser rett.

Jeg går nå på en blodtypediett,og denne funker fint, der jeg spiser mat som er medisinsk riktig for meg, jeg holder meg borte fra alt som ikke er bra for kroppen min og spise sunt, etter blodtypen!

Å gå turer er jo vel og bra, men går du da bare på vei, eller får du litt variasjon? I marka eller i skogen... dette er også bra!

Vet at jogging og helsestudio ikke er så veldig trivelig å gå på... og det er faktisk tung og, det vet jeg...

Men det viktigeste har er å ta vare på helsen, da den har mye å si for psyken.. og for meg så har den blitt bedre etter at jeg begynnte å spise riktig, humøret har blitt lettere og... MEN det tar TID, om du skjønner...

Har du dessuten prøvt noe som heter Bailine? Dette var med på å få meg igang på mange måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...