Gå til innhold

Zabo....


septus

Anbefalte innlegg

Hei !

Vet at du svarte meg da jeg skrev innlegget mitt for noen dager siden. Du hadde en Hcg på ca. 120 (senere negativ)og fikk ikke mensen.

Kan du huske hvor lang tid det tok før du fikk mensen tilbake ?

Jeg vil gjerne ha dette forsøket ut av verden og føler at jeg ikke blir det før jeg har fått mensen igjen. Skjønner ikke hvorfor mensen ikke kommer da HcG nivået var på vei nedover.

Takker for tilbakemelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

To dager før jeg skulle ta blodprøve fikk jeg litt utflod. Det var ikke friskt blod, så håpet var der. Så tok jeg blodprøve, og blødde litt mer blodaktig den dagen og litt dagen etter. men ikke som en menstrasjon. Men skjønte lissom at det var noe galt, selomv de var veldig positive på sykehuset siden hcg var så bra. Så tok da ny blodprøve en uke etter den første, og da var den negativ. Så gikk det over 30 dager til jeg fikk mensen (har vanligvis 28 dagers syklus). Så det var nok en...husker ikke hva det heter, "nesten graviditet". Så neste gang håper jeg det går bra. Da går det sikkert bra for deg også. En må bare tenke fremover. Var det første forsøket ditt? Husker ikke det helt....

klem zabo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

To dager før jeg skulle ta blodprøve fikk jeg litt utflod. Det var ikke friskt blod, så håpet var der. Så tok jeg blodprøve, og blødde litt mer blodaktig den dagen og litt dagen etter. men ikke som en menstrasjon. Men skjønte lissom at det var noe galt, selomv de var veldig positive på sykehuset siden hcg var så bra. Så tok da ny blodprøve en uke etter den første, og da var den negativ. Så gikk det over 30 dager til jeg fikk mensen (har vanligvis 28 dagers syklus). Så det var nok en...husker ikke hva det heter, "nesten graviditet". Så neste gang håper jeg det går bra. Da går det sikkert bra for deg også. En må bare tenke fremover. Var det første forsøket ditt? Husker ikke det helt....

klem zabo.

Hei og tusen takk for svaret.

Ja, det var første forsøk....... men alså søskenforsøk. Har fått dette til en gang før og har en nydelig datter på snart to og et halv år.

Jeg har alså enda ikke fått mensen. Det er på tirsdag en uke siden jeg tok blodprøve for andre gang (først 39) så ble den målt til 35. Det er nå ca. akkurat 1 mnd. siden jeg tok eggløsningssprøyten, så derfor mener jeg at mensen snart bør komme.

Vet du hvor raskt HcG verdien synker? Kan mensen ha blitt forstyrret fordi jeg har hatt noe på gang som ikke ble noe av ??

Jeg fikk et svar fra Sommerblomst under innlegget mitt "Når kommer mensen" og hun kunne fortelle om en opplevelse hvor blodprøven var feil. Ikke det jeg tror at det er tilfelle med meg, men man vet jo aldri.

Ja, ja den dukker vel opp og så vi får starte på ny frisk etter det. Har noen i fryseren som vi mest sannsynlig bruker over sommeren.

Hva er status for deg ???

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for svaret.

Ja, det var første forsøk....... men alså søskenforsøk. Har fått dette til en gang før og har en nydelig datter på snart to og et halv år.

Jeg har alså enda ikke fått mensen. Det er på tirsdag en uke siden jeg tok blodprøve for andre gang (først 39) så ble den målt til 35. Det er nå ca. akkurat 1 mnd. siden jeg tok eggløsningssprøyten, så derfor mener jeg at mensen snart bør komme.

Vet du hvor raskt HcG verdien synker? Kan mensen ha blitt forstyrret fordi jeg har hatt noe på gang som ikke ble noe av ??

Jeg fikk et svar fra Sommerblomst under innlegget mitt "Når kommer mensen" og hun kunne fortelle om en opplevelse hvor blodprøven var feil. Ikke det jeg tror at det er tilfelle med meg, men man vet jo aldri.

Ja, ja den dukker vel opp og så vi får starte på ny frisk etter det. Har noen i fryseren som vi mest sannsynlig bruker over sommeren.

Hva er status for deg ???

Klem

hei

Håper du får svar snart vedr. mensen, rart?? Vi tok opp de 5 frosne eggene vi hadde etter forsøket i mars for en måned siden, men dessverre så overlevde ingen. Så nå venter vi til over sommeren. Jeg kan ringe sykehuset i juli. Så får vi se når vi kommer i gang. Nå skal vi kose oss med ferie....God sommer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...