Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OK, skjønner du er lei fastlegen din. Men alliekvell anbefaler jeg det å gå til legen å få resept på Propecia (fungerer kun mot mannlig hårtap, "alopecia"). Fungerer visst enda bedre med samtidig bruk av Regain, men det har jeg ingen erfaring med.

Propecia, i de aller fleste tilfeller stopper hårtapet og skaper ny fremvekst, ca. 20-30%. Jo tidligere du begynner jo bedre er det.

Hvis du allerede har misstet mye hår, tilnærmet lik skallet, så kan du bruke Propecia, men det vil ikke løse hele ditt selnevnte problem. Da ville jeg tatt en hårtransplantasjon (singel hair replaicment) i tillegg. Bare undersøk godt nok, og for guds skyld velg en seriøs klinikk som har gjort mange slike operasjoner.

Jeg har ingen slik erfaring selv, men det sies at folk som kun har misstet deler av manken og utfører en slik operasjon og samtidig går på Propecia kan vise til meget gode resultater da det mikses med den "opprinnelige naturlige hårveksten".

PS! selv anbefaler jeg deg å bruke Propecia samtidig med andre "naturlige" hårstimmulerende produkter som B vitamin, Sink etc.. det "tykker" manken samtidig og hårtapet synes ikke så mye. Hvis du allerde har misstet mye hår, tilnærmet lik skallet, vil denne "kuren" ikke være til særlig nytte.

Håper jeg kunne jeg hjelpe deg litt på vei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149663-h%C3%A5rspesialister/#findComment-954609
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...