Gå til innhold

En liten oppmuntring!!


Gjest ive_23

Anbefalte innlegg

Gjest ive_23

Hei!!

Jeg er ei jente på 24 som har angst,har hadd det i 4år nå. Fra det bynte til nå har det vær alt i fra himmel til helvette og til tross for at jeg mange ganger trodde jeg skulle dø,så er jeg her enda :) Jeg har lest endel innslag fra mange av dere på dette forumet og jeg må si jeg føler med mange av dere. Selv har jeg blitt såpass bra at jeg fungerer "normalt" i sammfunnet. Det går lengre tid mellom hvert panikkangstanfall,å godt er det!Ser mange som ikke tørr å utfordre det de er redd for,jeg var f.eks livredd oslo(bor i tr.heim),fikk anfall der til stadighet grunnet mye folk og ukjent sted.Men så tok jeg mot til meg,reiste dit mange ganger,å nå skal jeg altså flytte dit for skole!Det ser jeg på som positivt,selv om jeg er litt redd,er ikke så glad i å bo alene,blir ofte urolig da,men jeg har gode venner der og jeg SKAL greie det!Vil bare si til dere som sliter:det finnes håp,man blir sterkere etterhvert!!Tørr å leve!!Personlig har jeg aldri brukt antideprissiva,da jeg vil mestre sykdommen på en naturlig måte,men kan på det sterkeste anbefale hoemopati.Bruker medisin derfra og har kjempegod virking . Lykke til og klem til alle!!Det er godt å vite at vi er mange som kan kjempe sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...