Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har mistet mange mailadresser på min vei... Men hvis dere sender meg en mail på min gamle adresse (hvis dere husker den, har ikke lyst til å legge den ut her sånn uten videre) så skal jeg fortelle dere noe spennende nytt :)

Håper alt er vel med dere....

Klem juni96

Fortsetter under...

I remember you :) :)

Hvordan går det med deg? :)

Klem klem

Så jeg er ikke glemt!

Går greit nok med meg, du da? Jeg prøvde å lete frem noen gamle mailadresser for å fortelle dere som hjalp meg så mye at jeg faktisk er intervjuet i et blad denne måneden.... Kan du ikke maile meg? Er på msn også....

juni96

Så jeg er ikke glemt!

Går greit nok med meg, du da? Jeg prøvde å lete frem noen gamle mailadresser for å fortelle dere som hjalp meg så mye at jeg faktisk er intervjuet i et blad denne måneden.... Kan du ikke maile meg? Er på msn også....

juni96

Huk tak i meg på MSN da :D [email protected] :)

Annonse

Men jeg husker dessverre ikke ditt.....?

Kanskje ikke så rart, vi hadde ingen spesiell kontakt, men jeg har vært her siden 1998.

Jeg mener å huske at nicket ditt har du valgt fordi det var en spesiell hendelse i livet ditt i juni 96. Stemmer det, eller tar jeg helt feil?

Kanskje ikke så rart, vi hadde ingen spesiell kontakt, men jeg har vært her siden 1998.

Jeg mener å huske at nicket ditt har du valgt fordi det var en spesiell hendelse i livet ditt i juni 96. Stemmer det, eller tar jeg helt feil?

Det stemmer det. Jeg holdt til på overgrepsforumet fordi jeg ble voldtatt i juni-96. Har ikke hengt her så mye i det siste da jeg ikke har hatt internett hjemme på nesten to år!

Hyggelig å bli husket da :)

(så lenge det er positivit)

Annonse

Det stemmer det. Jeg holdt til på overgrepsforumet fordi jeg ble voldtatt i juni-96. Har ikke hengt her så mye i det siste da jeg ikke har hatt internett hjemme på nesten to år!

Hyggelig å bli husket da :)

(så lenge det er positivit)

Når du sier det så husker jeg dette med voldtekten. Huff, jeg håper du har det bra nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...