Gå til innhold

Ville bare fortelle litt...


Gjest eiSOMharHATTenGODdagIDAG

Anbefalte innlegg

Gjest eiSOMharHATTenGODdagIDAG

....om hvordan jeg har det idag. Var hos legen idag (igjen). Blod% min har økt fra 8,7% (forrige fredag) til 9,4% idag. Greit nok. Har sine grunner til at jeg har mistet mye blod, og dette vet legen. Og jeg har gjort disse handlingene 2 ganger (hvor jeg endte opp med veldig lav blod%). For 2 uker siden var jeg hos legevakta og ba om hjelp (dvs. innleggelse) fordi jeg følte meg såpass utrygg på meg selv og hva jeg evnt. ville komme til å gjøre. Jeg fikk komme på psyk (for et par dager). Og idag sa legen min at det var veldig viktig at jeg ikke mista mere blod, og at han hadde snakket med de på psyk. Og de hadde sammen blitt enige om, og kommet frem til at det beste var at neste gang jeg ble usikker på meg selv og ville legges inn, så skulle jeg få det slik.

Kanskje noen som leser dette ikke kan forstå hvorfor jeg er glad for dette, men for meg så er et så godt å føle at jeg bli tatt på alvor.

Er en veldig flink lege jeg har. Er først nå etter at jeg er kommet hjem og er ferdig med folkehøgskole at jeg har fått kontakt med ham. Han følger meg opp ang. blod%, selv om han vet at den har økt for hver gang jeg har vært hos ham (har vært der 3-4 ganger nå).

Er vel egentlig ganske heldig som har ham som lege :-)

Noe jeg lurer på forresten Nils Håvard: er selvskading en sykdom???

Har du NHD/andre sett filmen:"Noen gråter, andre blør" ???

(NHD: jeg har filmen, så om du vil kan jeg kopiere den til deg sånn du kan få den. Men det er på cd da, så du må evnt. ha dvd-spiller eller mulighet til å se den på data).

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...