Gå til innhold

rus av Ginseng?


willemo1365380562

Anbefalte innlegg

willemo1365380562

Har vært litt energiløs og deppa i det siste, så jeg tenkte jeg skulle piffe opp tilværelsen litt. Har prøvd Ginseng en ukes tid, og har opplevd noe rart. En stund etter at jeg har tatt den får jeg en slags lykkerus som varer i et par timer. Kan ikke finne noe på nettet om dette så jeg prøver her. Noen her som har prøvd Ginseng og opplevd noe lignende? Ganske deilig faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Jeg tror noen reagerer mer enn andre på sånne type naturlegemidler (og legemidler også). Jeg har hørt om flere, inkludert meg selv som har nærmest blitt maniske av slike ting som ginseng og div "naturslankepreparater". Jeg har bipolar lidelse da, vet ikke om det har noe å si, men jeg tror nok man kan reagere på det selv om man ikke har en sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...