Gå til innhold

svimmelhet


Gjest 9na23

Anbefalte innlegg

Gjest 9na23

Hei hei! Er en jente på 23 som lurer på et par ting. For et par år siden hadde jeg et par episoder med panikk angst. Det siste året har jeg klart meg utrolig bra, og har ikke hatt et eneste panikkanfall. Problemet mitt er at jeg har en svimmelhet som jeg ikke vet om kommer av angst eller noe annet. Denne svimmelheten kommer ikke i spesielle situasjoner, men er en svimmelhet som er der mer eller mindre hele tiden. Det går ikke rundt for meg, tror den ligner på denne båtdekkstypen. Jeg kjenner den mest når jeg går på gulvet, og av og til kjennes det som om jeg hopper uten at jeg gjør det... Får ikke hjertebank, skjelvinger o.l når det skjer. Veldig merkelig og ekkelt. Dette har jeg fra jeg står opp til jeg legger meg, og det er veldig slitsomt.Har tatt blodprøve, sjekket hjertet, målt blodtrykket som var litt lavt, men de fant ikke ut noen ting... Kan stive nakkemuskler og spenninger gi slike symptomer? jeg forstår jo ingenting, føler meg jo helt bra ellers. Kan blodtrykket endre seg p.g.a angst?

Håper noen kan hjelpe meg å finne ut hva dette er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...