Gå til innhold

WinXP Pro Eng henger seg i oppstarten


Gjest WinXPMan

Anbefalte innlegg

Gjest WinXPMan

Hei!

Har WinXP Pro Eng på en bærbar maskin.

Har veldig problemer med denne i oppstarten, og håper noen har noen tips:

1) Dersom jeg skrur den på og ikke rører den på en stund fungerer ofte ikke tastaturet slik at jeg får logget på (CTRL-ALT-DEL). Musa funker. Må da skru den av og på igjen.

2) Når jeg har skrevet inn passordet så hender det maskinen henger på det samme bildet som man skriver inn passordet i - det blir bare grået ut. Har ventet i timesvis, men den bare står der. Må da skru av og på.

3) Dersom den kommer forbi påloggigsvinduet, så hender det at den stopper opp på "hente personlige innstillinger" eller rett etter at denne boksen har blitt borte.

Dette skjer vel hver 4. gang tenker jeg - de tre andre gangene kommer jeg rett inn.

Noen forslg?

Har avinstallert KaZaa Lite og kjørt ad-aware. Kjører ZoneAlarm og innebygd brannmur samt at jeg oppdatert antivirus.

Kjører Office2003, men veldig mange mail i Outlook. Kan det bety noe? For de ligger vel i de personlige innstillingene?

Håper noen har noen tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...