Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..Jeg bare lurte på hvordan man finner ut at en av kompisene dine er homofil..! takk på forhånd..;)

Skrevet

Den vanligste eller enkleste måten å finne det ut på (hvis ikke livsstil / valg av kjæreste eller andre ting gjør det tydelig) er jo å spørre. Eller at du viser at du har en åpen og tolerant holdning, slik at han stoler på deg og forteller deg det hvis han er homofil.

(Eller du kan se om han har mye Barbara Streisand i platesamlingen..)

Skrevet

Du kan for eksempel se på hvordan han går. Hvis han heller littegrann til venstre, og har en tendens til å lene seg mot høyre når han svinger til venstre, er han garantert homofil.

"..........................."

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Er det ikke bare å prøve seg da?

Du får jo svar på tiltale iallefall;)

Skrevet

Hvorfor skal du finne ut dette? Er det fordi du vil prøve deg på han eller bare for å finne det ut? Hvis det siste er årsaken synes jeg du ikke skal bry deg med det.

Utover det har du ikke annet å gjøre enn å bare observere. Du kan vel kanskje finne ut litt ved å snakke med han og høre hva han syns om dette emne. Men vil han ikke avsløre noe synes jeg du ikke skal forsøke å få noe ut av han heller.

Dette er jo enn sensitivt emne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...