Gå til innhold

er så fryktelig irritabel og sint


Gjest aggressiv jente

Anbefalte innlegg

Gjest aggressiv jente

vet ikke om det har noe med angst å gjøre men merker at jeg fort blir fryktelig irritabel. Det kan være helt meningsløse ting som at noen bruker de samme ordene igjen "på en måte" flere ganger i hver setning. Veninna mi som har så rar latter. Eller at folk er så trege med å betale når de skal på bussen.Det føles som om jeg er konstant premenstruell. og jeg blir sint på meg selv fordi jeg er så aggressiv og sint. For jeg har jo ingen grunn til å være det. Men føler hele tiden et raseri mot folk som lager køer eller bruker lang tid til noe, selv om jeg vet at jeg ikke er noe bedre selv noe jeg er smertelig klar over. Hvordan skal jeg bli kvitt denne aggresjonen før jeg slår ned folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Har du en fastlege du kan snakke med om dette?Det kan jo virke som at det er et problem for deg.Jeg har det ofte på samme måte selv, og for meg hjeper det å snakke med psykologen min om det.Sammen med henne kan jeg finne ut måter å "krympe" situasjoner som får meg til å bli sinna og ubehersket, slik at de ikke irriterer meg så voldsomt lenger.

Jeg har stor tro på det å få snakket med noen om det som plager det, særlig når det har blitt til et problem som tydeligvis opptar mye av hverdagen din og gjør livet vanskeligere enn hva det hadde behøvd å være.

Du er i hvert fall ikke alene om å ha det slik - jeg kjenner mange, mange andre, ikke minst meg selv....

Ønsker deg alt godt...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Har du en fastlege du kan snakke med om dette?Det kan jo virke som at det er et problem for deg.Jeg har det ofte på samme måte selv, og for meg hjeper det å snakke med psykologen min om det.Sammen med henne kan jeg finne ut måter å "krympe" situasjoner som får meg til å bli sinna og ubehersket, slik at de ikke irriterer meg så voldsomt lenger.

Jeg har stor tro på det å få snakket med noen om det som plager det, særlig når det har blitt til et problem som tydeligvis opptar mye av hverdagen din og gjør livet vanskeligere enn hva det hadde behøvd å være.

Du er i hvert fall ikke alene om å ha det slik - jeg kjenner mange, mange andre, ikke minst meg selv....

Ønsker deg alt godt...

Med vennlig hilsen

Hvordan kan man "krympe" situasjoner? Det skulle jeg likt å visst. Kan være temmelig irritabel til tider jeg også... Selv om jeg ikke har noen psykiske lidelser (som jeg vet om hvertfall :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg så godt! Irriterer meg også grønn over detaljer andre kaller bagateller*ler*

Har nettopp vært innlagt på dagavdeling for en pen samling problematikk, men jeg hadde ikke sjans jeg. Ting går jo litt sakte i utgangspunktet syns nå jeg da, men der inne....himmeloghav...*ler* Så jeg tok med meg utålmodigheten min og gikk jeg....Det må jo være noe å gjøre med det... man sliter seg jo helt ut på både å eksplodere og på å prøve å la være....krympingen jeg leste om her nede så smart ut. Tror jeg skal kaste meg over det gitt...

Lykke til:)

hilsen tentativa som ønsker deg en fortsatt god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...