Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Kan godt være. Bor i Muskat og her er det mye sol, men det ligner liksom ikke på eksem og jeg er blitt litt nervøs for at det er noe føflekk-greier, selv om de er røde og ikke brune.

Er det ikke bare blodkar som har sprukket da? Jeg har sånn på ene hånden, og har fått på overarmene også.

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Kan godt være. Bor i Muskat og her er det mye sol, men det ligner liksom ikke på eksem og jeg er blitt litt nervøs for at det er noe føflekk-greier, selv om de er røde og ikke brune.

Kan jo være noen slags nupper da! Talg eller no:)

Muskat, hvor er det hen?

Annonse

Gjest Menst jeg venter på sommeren

er ikke det i araberstatene da? Pappan min jobbet der noen år, Muskat, Oman osv.

så h*n er en plass med sol altså, varmt vann og hmmmmmmm.... *drømmer...... kommer tilbake om litt*

Kan jo hende det er soleksem da!

Prøv med kortison krem (har lært litt de siste solfyllte dagene:))

Kizza1365380506

Jeg har ett par sånne selv. Har aldri tenkt over at de skulle være farlige. Føflekker er jo ikke vesentlig i fare om de ikke er større enn 8-10mm og mine er knapt 1mm.

Klorte hull på en en gang og da kom det blod ut og den forsvant. Så jeg har mest tro på at det er en liten blodåre eller noe som ligger ute i huden. Aner ikke egentlig.

Mvh

Er det ikke bare blodkar som har sprukket da? Jeg har sånn på ene hånden, og har fått på overarmene også.

Kanskje det er det. Det ligner litt på det faktisk. Hmmm....

Jo, Muskat ligger i Oman og er en fantastisk fin liten by med enormt gjestfrie folk. ...og vannet er varmt og strendene flotte...osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...