Gå til innhold

Erfaring med "synske"?

Gjest Mista kjæledyret vårt.

Anbefalte innlegg

Gjest Mista kjæledyret vårt.

Vi har mista kjæledyret vårt. Dette er ikke et dyr som oppsøker mennesker eller er lett å få øye på i naturen. Jeg tviler på om vi finner dyret ved å leite, men kunne tenke meg å vite om noen kan "se" om dyret vil bli funnet, eller om han allerede er død.

Vil liksom ikke ringe synsk til 30 kr pr min hvis de bare farer med tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt farer de med tull. Det er 100% utnytting av "uskyldige gamle oldemødre", og kvakksalverene har selvsagt ikke et eneste resultat å vise til.

For å sette ting i perspektiv: i hele "politi-historien" i Norge og Danmark har ALDRI en "klarsynt" løst noe mord. Verken i Norge eller Danmark.

Det er selvsagt vås fra ende til annen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maryland

Selv har jeg fin erfaring med synske, men ikke når det gjelder å finne dyr o.l

Hvis kjæledyret ditt betyr mye for deg, er det vel verdt et forsøk?

Hadde det vært meg som prøvde å finne mitt kjæledyr, ville jeg ikke latt en eneste mulighet være urørt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Har masse erfaringer med synske, men på å finne ting, kan de være litt difuste...

Søk heller etter en penulerer, eller en "finner"

En finner er en som bruker pendel eller staver for å finne vannårer, oljeårer osv... men det kan fint bli brukt til dette også...

Kjenner en som finner det meste, men han har gått av med pansjonen, han har funnet alt fra igjenglemt julepynt til katter og andre dyr!

Dette gjør han utifra bilder og kart, han kan også si om det er i bevegelse eller om det er i ro (noe som desverre tyder på at det har gått hinsides)...

De fleste bygder og byer har sånne finnere... og som oftest er det personer som spår vær ol so driver med dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...