Gjest Mista kjæledyret vårt. Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Vi har mista kjæledyret vårt. Dette er ikke et dyr som oppsøker mennesker eller er lett å få øye på i naturen. Jeg tviler på om vi finner dyret ved å leite, men kunne tenke meg å vite om noen kan "se" om dyret vil bli funnet, eller om han allerede er død. Vil liksom ikke ringe synsk til 30 kr pr min hvis de bare farer med tull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Selvsagt farer de med tull. Det er 100% utnytting av "uskyldige gamle oldemødre", og kvakksalverene har selvsagt ikke et eneste resultat å vise til. For å sette ting i perspektiv: i hele "politi-historien" i Norge og Danmark har ALDRI en "klarsynt" løst noe mord. Verken i Norge eller Danmark. Det er selvsagt vås fra ende til annen. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Fullstendig bortkasta tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maryland Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Selv har jeg fin erfaring med synske, men ikke når det gjelder å finne dyr o.l Hvis kjæledyret ditt betyr mye for deg, er det vel verdt et forsøk? Hadde det vært meg som prøvde å finne mitt kjæledyr, ville jeg ikke latt en eneste mulighet være urørt!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har masse erfaringer med synske, men på å finne ting, kan de være litt difuste... Søk heller etter en penulerer, eller en "finner" En finner er en som bruker pendel eller staver for å finne vannårer, oljeårer osv... men det kan fint bli brukt til dette også... Kjenner en som finner det meste, men han har gått av med pansjonen, han har funnet alt fra igjenglemt julepynt til katter og andre dyr! Dette gjør han utifra bilder og kart, han kan også si om det er i bevegelse eller om det er i ro (noe som desverre tyder på at det har gått hinsides)... De fleste bygder og byer har sånne finnere... og som oftest er det personer som spår vær ol so driver med dette.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.