Gjest litt usikker på forum Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Vet ikke hva dere andre har opplevd som er her. Jeg sliter med problemer etter at en lærer trakasserte meg med seksuelle bemerkninger på VGs. Har fått problemer i ettertid på grunn av det. Orker ikke å si så mye mer om det nå, men vil bare vite om problemet mitt passer inn i forumet her siden det ikke er snakk om voldtekt av noe slag. Eller bør jeg ta det opp på et annet forum? 0 Siter
Gjest Batwoman by night Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Du er selvsagt velkommen! :c) 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Det er helt greit at du ikke orker å si noe om ting nå,men når du vil det og hvis du vil det, kommer du hit og gjør det akkurat når det passer deg. Jeg forstår godt at det du bare antyder, kan skape store problemer for deg i etterkant. Vennlig hilsen bugge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.