Gå til innhold

øyenvitne


Gjest nicksie

Anbefalte innlegg

Gjest nicksie

Hei. I går når jeg skulle nyte min kaffe ute, ble jeg kastet rett inn i følgende: en liten jente på toppen en 3-4 år, spør pappaen sin om hun kan få bære baggen og drar litt i den. Pappaen (vet ikke helt hvor han kom fra) dæljet tl ungen midt i hodet, og jenta begynte å hylskrike. Selv tok jeg meg i å bli helt paralysert og handlingslammet og fikk ikke rikket frem verken en stor formanende pekefinger eller noe annet. Noen som har opplevd noe lignende? Hva gjorde dere/ville dere gjort? Sjokkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timari

ville nok blitt ganske sjokkert over opptrinnet og syntes at det var brutalt. Men kanskje ligger det noe mere bak dette som fikk faren til å reagere slik. Kan hende at det innhold ting som kunne knuses i bagen og jenta hadde fått hundre oppfordringer om å ikke røre. Men jeg synes ikke det er en unnskyldning for å dælje til ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...