Gjest Raggarpoket Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i snehvit og de syv dvergene i "voksen" utgaven? Søkt rundt forbi på internett, men finner den ikke noe sted... Noen snille sjeler som kan hjelpe meg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Du får ikke min vhs-versjon iallefall! Men du må ha med et ord til i tittelen når du leter vet du...? 0 Siter
nynne Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 "voksen" utgave? Hva betyr det? Er det meg som tenker koffert her nå eller??? 0 Siter
Gjest Raggarpoket Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Du får ikke min vhs-versjon iallefall! Men du må ha med et ord til i tittelen når du leter vet du...? Nynne... Det er en erotisk versjon. Åsemor-hvilket ord? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 "voksen" utgave? Hva betyr det? Er det meg som tenker koffert her nå eller??? Neida, det finnes en tegnefilm som heter "Snøhvit og de syv kåte dverger", hvor dvergene puler snøhvit en etter en. 0 Siter
nynne Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Nynne... Det er en erotisk versjon. Åsemor-hvilket ord? Oki. Kofferttankene var nok riktige da.... Interessant. 7 dverger sa du. Er jeg fryktelig fordomsfull hvis jeg fniser litt nå?? Prøv evt å spørre noen av dem på chaten til cupido da vel. 0 Siter
Gjest Raggarpoket Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Neida, det finnes en tegnefilm som heter "Snøhvit og de syv kåte dverger", hvor dvergene puler snøhvit en etter en. Er det det den egentlig heter? Da har jeg blitt lurt... Har nemlig blitt fortalt at den heter det samme! Da er det kanskje ikke så rart? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Neida, det finnes en tegnefilm som heter "Snøhvit og de syv kåte dverger", hvor dvergene puler snøhvit en etter en. Og den er gammel, alt annet enn erotisk, men ganske underholdende :-) "....................." 0 Siter
favn Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 I all verden... det er animasjon, ikke sant? Nå må jeg le høyt, for den tror jeg at jeg så helt eller delvis i tenårene, hehe 0 Siter
Gjest Raggarpoket Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 I all verden... det er animasjon, ikke sant? Nå må jeg le høyt, for den tror jeg at jeg så helt eller delvis i tenårene, hehe Ja! Og jeg vil ha den.... Alle jeg har pratet med som har sett den, har holdt på å le seg i hjæl... Men ingen har den! Merkelig det der... ;o) Noen som vet noe sted denne er å få tak i? 0 Siter
Anki Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Du får ikke min vhs-versjon iallefall! Men du må ha med et ord til i tittelen når du leter vet du...? Hvor får man tak i den hen da? hehe 0 Siter
Gjest så litt Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Ja! Og jeg vil ha den.... Alle jeg har pratet med som har sett den, har holdt på å le seg i hjæl... Men ingen har den! Merkelig det der... ;o) Noen som vet noe sted denne er å få tak i? Den er da noe verre dritt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.