Gå til innhold

Snehvit og de syv dvergene...

Anbefalte innlegg

Gjest Raggarpoket
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i snehvit og de syv dvergene i "voksen" utgaven? Søkt rundt forbi på internett, men finner den ikke noe sted...

Noen snille sjeler som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Du får ikke min vhs-versjon iallefall!

Men du må ha med et ord til i tittelen når du leter vet du...?

Skrevet

"voksen" utgave? Hva betyr det? Er det meg som tenker koffert her nå eller???

Gjest Raggarpoket
Skrevet

Nynne... Det er en erotisk versjon. Åsemor-hvilket ord?

Skrevet

"voksen" utgave? Hva betyr det? Er det meg som tenker koffert her nå eller???

Neida, det finnes en tegnefilm som heter "Snøhvit og de syv kåte dverger", hvor dvergene puler snøhvit en etter en.

Skrevet

Nynne... Det er en erotisk versjon. Åsemor-hvilket ord?

Oki. Kofferttankene var nok riktige da....

Interessant. 7 dverger sa du. Er jeg fryktelig fordomsfull hvis jeg fniser litt nå??

Prøv evt å spørre noen av dem på chaten til cupido da vel.

Annonse

Gjest Raggarpoket
Skrevet

Neida, det finnes en tegnefilm som heter "Snøhvit og de syv kåte dverger", hvor dvergene puler snøhvit en etter en.

Er det det den egentlig heter? Da har jeg blitt lurt... Har nemlig blitt fortalt at den heter det samme! Da er det kanskje ikke så rart?

Skrevet

Og den er gammel, alt annet enn erotisk, men ganske underholdende :-)

"....................."

Skrevet

I all verden... det er animasjon, ikke sant? Nå må jeg le høyt, for den tror jeg at jeg så helt eller delvis i tenårene, hehe

Gjest Raggarpoket
Skrevet

I all verden... det er animasjon, ikke sant? Nå må jeg le høyt, for den tror jeg at jeg så helt eller delvis i tenårene, hehe

Ja! Og jeg vil ha den.... Alle jeg har pratet med som har sett den, har holdt på å le seg i hjæl... Men ingen har den! Merkelig det der... ;o) Noen som vet noe sted denne er å få tak i?

Skrevet

Hvor får man tak i den hen da? hehe

Gjest så litt
Skrevet

Ja! Og jeg vil ha den.... Alle jeg har pratet med som har sett den, har holdt på å le seg i hjæl... Men ingen har den! Merkelig det der... ;o) Noen som vet noe sted denne er å få tak i?

Den er da noe verre dritt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...