slappfisk1365380710 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hei.. Jeg hadde kyssesyken for 2 år siden, etter det har jeg hatt en infeksjon i halsen/hovne lymfeknuter + slapphetsfølelse som jeg ikke blir kvitt. Alle blodprøver er fine og Allmenlegen finner ikke ut hva det kan være. Har noen erfaring med problemer etter kyssesyken eller kroniske virus infeksjoner ? Blir veldig takknemlig fo svar !! 0 Siter
mauren Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Kyssesyken angriper jo immunforsvaret. En venninne av meg fikk mye problemer etter kyssesyken, men hun fikk det i form av stoffskifteproblemer. Selv har jeg hatt en del problemer med halsinfeksjoner etter en streptokokk-halsinfeksjon. Men, det jeg vil foreslå for deg er at du prøver alternativ medisin. Prøv en homeopat. Kanskje der er noe som mangler i kroppen din etter sykdommen, som blodprøver ikke kan fange opp? En kinesiolog kan også kanskje hjelpe deg. Prøv å skrive innlegget i alternativ forum, kanskje noen der kan gi deg noen tips? Lykke til og god bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.