Gjest Hvorfor får jeg det ikke ut? Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har en fantastisk samboer som jeg setter veldig høyt. Han er snill, omtenksom, flink hjemme og veldig kosete og uttrykker følelser for meg hele tiden verbalt og med handling. Jeg elsker han minst like mye, men greier ikke si det jeg føler selv om jeg gjerne vil. Sånn som når han holder rundt meg om kvelden og sier jeg betyr alt for han og at han ikke hadde klart å leve uten meg. Jeg vil så gjerne si takk for at han er en så god og snill mann, men ordene bare svirrer i hodet mitt, når jeg skal si det så stopper det opp. Han hadde f.eks laget den flotte middagen med lys og vin til meg da jeg kom hjem fra konferanse fredag. Han hadde også lagt tepper og puter med en stor tiger på med DEN store flotte blomsterbuketten til meg. Var kjemperomatisk og vi hadde en hyggelig kveld. Han sa hele tiden hvor mye han hadde savnet meg og at det føltes tomt uten meg. Jeg sier selvfølgelig at jeg savnet han og elsker han, men har så mye mer på hjertet. Føler at jeg på en måte blir nervøs. Vet ikke riktig hva det er. Også når han kiler meg og koser og jeg merker jeg blir opphisset så trekker jeg meg unna noen ganger, klarer ikke la det komme av seg selv. Blir anspent. Vi har vært sammen i mange år og jeg har aldri hatt det sånn. Føler på en måte at han er alt en kan ønske seg og jeg vet jeg kjempeheldig. Jeg har gjort en del dumme ting, og føler kanskje at jeg ikke fortjener han. Men jeg akter å beholde han og vil så gjerne gi mer tilbake enn det jeg gjør. Hvordan bli flinkere til å gjengjelde hans kjærlighet? Han er mannen i mitt liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kan du ikke skrive det til han? Si at du ikke klarer å få sagt det du vil, så derfor skriver du et brev. Han trenger å vite hvor mye du setter pris på han også, hvis ikke kan han føle at det går bare en vei og blir lei av å gi deg oppmerksomhet. Et brev kan faktisk være bedre, fordi han kan lese det flere ganger og nyte ordene som beskriver hvor mye du setter pris på han og forholdet. Du kan jo vise han innlegget ditt her også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvorfor får jeg det ikke til? Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kan du ikke skrive det til han? Si at du ikke klarer å få sagt det du vil, så derfor skriver du et brev. Han trenger å vite hvor mye du setter pris på han også, hvis ikke kan han føle at det går bare en vei og blir lei av å gi deg oppmerksomhet. Et brev kan faktisk være bedre, fordi han kan lese det flere ganger og nyte ordene som beskriver hvor mye du setter pris på han og forholdet. Du kan jo vise han innlegget ditt her også. Har skrevet brev til han mange ganger før. På bursdagen hans så lagde jeg i stand en kjempekoselig kveld der jeg skrev dikt, lagde god mat, kjøpte roser og gave og det hele. Det satt han stor pris på. Jeg klaget litt før ejg dro at jeg aldri får overraskelser eller en blomsterkvast av han, derfor stelte han i stand det han gjorde. Men han er mye flinkere til å si ting og kose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babybudda Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har skrevet brev til han mange ganger før. På bursdagen hans så lagde jeg i stand en kjempekoselig kveld der jeg skrev dikt, lagde god mat, kjøpte roser og gave og det hele. Det satt han stor pris på. Jeg klaget litt før ejg dro at jeg aldri får overraskelser eller en blomsterkvast av han, derfor stelte han i stand det han gjorde. Men han er mye flinkere til å si ting og kose. jeg tror du utelater noe. hva tror du EGENTLIG er problemet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvorfor får jeg det ikke til? Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 jeg tror du utelater noe. hva tror du EGENTLIG er problemet? At jeg føler jeg ikke fortjener han. Men jeg ønsker ikke å gi slipp på han heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babybudda Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 At jeg føler jeg ikke fortjener han. Men jeg ønsker ikke å gi slipp på han heller. har du dårlig samvittighet for noe? er du forelsket i en annen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvorfor får jeg det ikke til? Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 har du dårlig samvittighet for noe? er du forelsket i en annen? Elsker han over alt og ønsker ikke noe annet enn å være sammen med han, men har dårlig samvittighet for en episode i mai. Var utro etter en altfor fuktig kveld. Først trodde jeg bare jeg hadde drømt. Men skal leve med svart samvittighet, og ikke si noe. Vil ikke ødelegge det jeg har. Var tåplig hele episoden. Tidligere har vi snakket om utroskap og har begge sagt at det da er bedre å ikke vite når det ikke er følelser med, men bare en stor tabbe. det man ikke vet har man ikke vondt av prinsippet, i stedet for å ødelegge alt. Derfor fortjener jeg han ikke, men klarer ikke leve uten han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babybudda Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Elsker han over alt og ønsker ikke noe annet enn å være sammen med han, men har dårlig samvittighet for en episode i mai. Var utro etter en altfor fuktig kveld. Først trodde jeg bare jeg hadde drømt. Men skal leve med svart samvittighet, og ikke si noe. Vil ikke ødelegge det jeg har. Var tåplig hele episoden. Tidligere har vi snakket om utroskap og har begge sagt at det da er bedre å ikke vite når det ikke er følelser med, men bare en stor tabbe. det man ikke vet har man ikke vondt av prinsippet, i stedet for å ødelegge alt. Derfor fortjener jeg han ikke, men klarer ikke leve uten han. da skjønner jeg litt mer. jeg for min del synes du skal holde den samvittigheten for deg selv, og ikke lette den ved å trekke din kjære inn i det. men hvis du allikevel ønsker å gjøre det, må du være forberedt på at dette vil farge deres forhold i lang lang tid fremover. lett heller ditt hjerte her, eller til en god venn du stoler på, hvis råd du verdsetter. jeg tror dette er noe du må må bare la tiden jobbe med, og erfaringsmessig jobber alltid tiden til ens egen fordel. forslag: tilstå alt i et brev, ta dette brevet og grav det ned i skogen - sammen med din dårlige samvittighet. jeg mener det. gjør det til et rituale. så kan du heller huske oppleveslen, og hva det gjorde med deg. du MÅ nemlig slippe den og fortsette. vi kan alle gjøre feil, og løsningen ligger alltid i anerkjenneslen av ens egne feil. kanskje også du i tillegg må finne ut hvorfor du gjorde det du gjorde. og kanskje gjøre noe med den grunnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.