Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med samboeren ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vel ikke tenkt å kaste bort livet ditt på en drittsekk som dette!!! Det går bare ikke an å behandle sin samboer slik som han gjør! Du sier dere har barn, og du tenker naturligvis på hva et samlivsbrudd evnt vil gjøre med dem. Tenk om du lar deg trø på og undertrykke følelsene dine i mange år fremover! Du vil garantert få et utbrudd før eller siden, er det ikke bedre å gå fra han nå, og la han leve som den horbukken han er, så kan du heller finne deg en som viser deg gjensidig respekt og oppfører seg som en mann!! Harde ord, ja, men I have been theere, done that! Lykke til!

mil1365380270
Skrevet

Det rare er at da jeg traff ham, var det det rolige, familievennlige, pålitelige jeg falt for ved ham. Nettopp kontrasten til ham som hadde sviktet meg.

Han har forandret seg de siste årene, eller kanskje viste han meg fasaden han trodde jeg ville se.

Min verden er rokket i grunnvollene. Han var det siste mennesket jeg kunne forestille meg at ville være utro. Han har opplevd det selv også, og vet hvor vondt det gjør.

Hvordan skal jeg kunne stole på noen mann igjen ?

Noen ganger ser venner ting man ikke klarer å se selv. De kjenner deg, og de ser ikke kjæresten din gjennom rosa briller.

Gjest har ingen svar mer
Skrevet

Noen ganger ser venner ting man ikke klarer å se selv. De kjenner deg, og de ser ikke kjæresten din gjennom rosa briller.

Venninnen min skjønner ingenting. Hun sier som meg, han er den siste hun hadde trodd ville gjøre noe sånt.

mil1365380270
Skrevet

Venninnen min skjønner ingenting. Hun sier som meg, han er den siste hun hadde trodd ville gjøre noe sånt.

Ok, da er det i hvert fall ingen ting du kunne gjort på forhånd.

Har du fortalt noe til familien din, da?

Gjest har ingen svar mer
Skrevet

Ok, da er det i hvert fall ingen ting du kunne gjort på forhånd.

Har du fortalt noe til familien din, da?

Jeg snakket med foreldrene mine igår. Min konservative mor sa rett ut at hun ikke skjønte hvorfor jeg ikke hiver ham ut. Det er noe av problemet med å snakke med dem. Hvis vi klarer å redde dette, vil de forakte ham for alltid, og kanskje tenke sitt om meg også ? Selv om moren min sa at de var gamle nok til å vite bedre.

De inviterte meg og barna på hytta i helgen. Da jeg sa at jeg hadde for mye å gjøre hjemme, sa moren min at hun kommer neste uke og vasker huset mitt. Faren min kommer imorgen og hugger noen trær og kløyver ved for meg.

Det er godt å ha familie som bryr seg.

mil1365380270
Skrevet

Jeg snakket med foreldrene mine igår. Min konservative mor sa rett ut at hun ikke skjønte hvorfor jeg ikke hiver ham ut. Det er noe av problemet med å snakke med dem. Hvis vi klarer å redde dette, vil de forakte ham for alltid, og kanskje tenke sitt om meg også ? Selv om moren min sa at de var gamle nok til å vite bedre.

De inviterte meg og barna på hytta i helgen. Da jeg sa at jeg hadde for mye å gjøre hjemme, sa moren min at hun kommer neste uke og vasker huset mitt. Faren min kommer imorgen og hugger noen trær og kløyver ved for meg.

Det er godt å ha familie som bryr seg.

Din konservative mor har selvfølgelig helt rett, selv om det er et forferdelig tøft skritt å ta.

Hvis de ikke skal forakte han resten av livet, må han legge seg langflat, både for deg og dem. Nå finner du ut hva han er laget av, og hvor interessert han er i dere.

Var det ikke godt å få sagt det? :-)

De har sikkert bare ventet på at du skal fortelle hva som er galt. Gode foreldre er sånn.

Ta i mot all støtten du får, men sett foten ned, om de begynner å bearbeide deg, for å gjøre det slutt.

Utrolig vanskelig å sitte på gjerdet og vente til folk tar til fornuft, men dette er din avgjørelse, og bare din.

Mannen din har oppført (oppfører) seg som en drittsekk, men han er muligens bare(?) hodestups forelsket. Det er nok kanskje den biten moren og faren din forstår. Ikke mindre har han skadet deg alvorlig, og muligens er skadene uopprettelige.

Ønsker deg all styrke :-)

serendipity
Skrevet

Jeg ville mildt sagt "driti" i hva som er rett og galt mht. snopking på mobilen. Det er kun peanuts i forhold til hva han har gjort. Og JA, jeg ville konfrontert han med det, hivd ut hele drittgubben, og sørget for å informere mannen denne kvinnen skal gifte seg med!

(men alt det er jo lettere sagt enn gjort)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...