Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hvorfor er noen gutter så tvetydige? Sier at det er hyggelig å få meldinger, men svarer bare sporadisk. Sier de skal ringe "i morgen", men gjør det ikke. Sier at vi kan finne på noe, men det blir aldri noe av. Jeg mener og tror jeg bør ha tatt hintet om at han ikke vil ha meg, men når han er så frem og tilbake og ikke sier det rett ut, kan jeg ikke annet enn å håpe litt. Dritt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Vi er bare ustabile, men hvis vi ikke svarer på meldinger du sender, ei heller ringer når vi har sagt vi skal ringe, så drit i oss. Da er vi ikke interesserte i noe mer, uansett hvor medgjørlige vi virket i fylla sist helg. Det er ikke så lett å si til jenter at vi ikke er interesserte, men i disse sms-tider tar vel selv den verste idiot et hint når vi ikke lenger svarer på meldinger. 0 Siter
Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Vi er bare ustabile, men hvis vi ikke svarer på meldinger du sender, ei heller ringer når vi har sagt vi skal ringe, så drit i oss. Da er vi ikke interesserte i noe mer, uansett hvor medgjørlige vi virket i fylla sist helg. Det er ikke så lett å si til jenter at vi ikke er interesserte, men i disse sms-tider tar vel selv den verste idiot et hint når vi ikke lenger svarer på meldinger. Var vel det jeg ante. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Var vel det jeg ante. Dette er egentlig ganske enkelt! Vi kan være ærlige i fylla, og mene noe med det vi gjør. Men dersom det er tilfellet så kan du banne på at vi svarer på sms, ringer når vi sier vi skal ringe, og opprettholder kontakten. Men det kan også være at vi bare har vært litt i overkant kåte, syntes det var hyggelig at noen ville kline litt, osv, men det trenger overhodet ikke bety at vi vil noe mer. Det er jo selvsagt ikke så lett for deg å vite om vi var ute etter noe mer eller bare et par-tre kyss og en flørt, men når vi ikke svarer på sms kan du være rimelig sikker på at vi ikke er interesserte. 0 Siter
Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Dette er egentlig ganske enkelt! Vi kan være ærlige i fylla, og mene noe med det vi gjør. Men dersom det er tilfellet så kan du banne på at vi svarer på sms, ringer når vi sier vi skal ringe, og opprettholder kontakten. Men det kan også være at vi bare har vært litt i overkant kåte, syntes det var hyggelig at noen ville kline litt, osv, men det trenger overhodet ikke bety at vi vil noe mer. Det er jo selvsagt ikke så lett for deg å vite om vi var ute etter noe mer eller bare et par-tre kyss og en flørt, men når vi ikke svarer på sms kan du være rimelig sikker på at vi ikke er interesserte. Okei, saken er: vi har ikke klina. Ikke nå. Hadde kontakt, dabbet litt av (meldinger). Møtte han i helgen da han sa han skulle ringe og vi kunne finne på noe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Okei, saken er: vi har ikke klina. Ikke nå. Hadde kontakt, dabbet litt av (meldinger). Møtte han i helgen da han sa han skulle ringe og vi kunne finne på noe. Stol på magefølelsen din. For alt du vet er han interessert. Kanskje han til og med bare er litt beskjeden når han er edru. Han trenger ikke engang være beskjeden, for det å plukke opp telefonrøret for å ringe til en jente kan være ganske så skummelt! Men det er litt rart hvis han ikke svarer på sms... 0 Siter
Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Stol på magefølelsen din. For alt du vet er han interessert. Kanskje han til og med bare er litt beskjeden når han er edru. Han trenger ikke engang være beskjeden, for det å plukke opp telefonrøret for å ringe til en jente kan være ganske så skummelt! Men det er litt rart hvis han ikke svarer på sms... Jeg er rimelig sikker på at han ikke er interessert som kjæreste, men hvorfor ikke som venn? he he 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg er rimelig sikker på at han ikke er interessert som kjæreste, men hvorfor ikke som venn? he he Egentlig et veldig godt spørsmål som jeg ikke kan svare på. 0 Siter
Gjest Ung og desperat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Egentlig et veldig godt spørsmål som jeg ikke kan svare på. Så du er ikke orakelet, nei? Det var dumt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Så du er ikke orakelet, nei? Det var dumt. Jeg er egentlig et orakel, men det finnes ikke noe svar på spørsmålet ditt. For du har jo rett i at det overhodet ikke er noe logikk i at man ikke skal kunne være venner. Men det blir ofte sånn. Får man ikke hele pakka så dropper man like godt alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.