Gå til innhold

Orker ikke bo hjemmefra


Gjest Tetha

Anbefalte innlegg

Gjest Tetha

Jeg orker ikke bo hjemmefra på hybel. Får ikke roet meg ned, eneste jeg gjør er å ligge i senga å vente på at jeg kan gå ut å handle eller noe. Har en gnagende følelse inni meg som gjør meg urolig og at jeg ikke klarer konsentrere meg om noe, ikke angang tv.

Er dette en mild form for angst? Jeg har hatt ordentlig angst før, sånn som gjør vondt i hjertet liksom, men ikke nå. Vil det gå over ettersom jeg ikke føler meg sånn når jeg er hjemme? Har ikke noe lyst til å bo hjemme bestandig akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg kjenner meg sånn igjen. Jeg tør heller ikke å flytte hjemmefra. Synes det er så skummelt å være i leiligheten min. Jeg vet ikke om du sliter med angst, men det gjør jeg. Er så redd for å være alene jeg. Vet liksom ikke hva jeg skal skrive nå. Unnskyld. Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å dele en leilighet med noen venner eller noe lignende? Tror du ville gjort overgangen enklere?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tetha

Har du vurdert å dele en leilighet med noen venner eller noe lignende? Tror du ville gjort overgangen enklere?

mvh

Har ingen å dele leilighet med... desutten så måtte jeg jo stole på dem på samme måte som jeg stoler på familien min, og da måtte jeg kjenne dem godt...

Men takk for rådet likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å dele en leilighet med noen venner eller noe lignende? Tror du ville gjort overgangen enklere?

mvh

Hei. Jeg vet ikke helt om du spør meg eller tetha. Men jeg har ingen venner dessverre. Er så ensom og forlatt. Alene.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tetha

Hei.

Jeg kjenner meg sånn igjen. Jeg tør heller ikke å flytte hjemmefra. Synes det er så skummelt å være i leiligheten min. Jeg vet ikke om du sliter med angst, men det gjør jeg. Er så redd for å være alene jeg. Vet liksom ikke hva jeg skal skrive nå. Unnskyld. Hilsen meg.

Vet ikke om det er direkte skummelt, men det er noe som gjør det veldig tungt... drit...

På dette nye stedet går jeg bare å sniker meg rundt og håper ingen skal få øye på meg, for da ler de av meg... om jeg er i nærheten av folk så får jeg hele tiden fiendtlige kommentarer... drit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tetha

Hei. Jeg vet ikke helt om du spør meg eller tetha. Men jeg har ingen venner dessverre. Er så ensom og forlatt. Alene.. :(

Verden er urettferdig... :(

Du burde prøve irc eller noe sånt... det er bedre enn ikkeno..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...