Gå til innhold

Abstinenser ved bruk av Stilnoct?

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere vært avhengig av benzodizepiner og gjenomgikk et helvete da jeg sluttet. Nå har legen min skrevet ut stilnoct til meg, og jeg vet at dette er et såkalt benzodiazepinlignende preparat. Det jeg lurer på er om jeg kan få abstinenser som følge av bruk av stilnoct 10 mg pr. døgn i f. eks. en måned, og da mener jeg skikkelige abstinenser, ikke forbigående søvnvansker ved seponering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149947-abstinenser-ved-bruk-av-stilnoct/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justini

Ja! Moren min fikk kraftige abstinenser, bla. hallusinasjoner etter seponering av Stilnoct. Dette pågikk i flere uker og hun var et helvete å omgås. Men så hadde hun stått på det preparatet i 5 år før legen brått seponerte det også da. Skulle jo helst ha foregått under en gradvis nedtrapping.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...