Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei. jeg er ei jente på 30 år som i den siste tiden har merket hvite/gule små klumper på min partners penis etter samleie. Disse klumpene kommer fra meg. Når jeg stikker fingeren min i skjeden, er det klumper på den. Dette lukter ingenting, så jeg lurer på hva det kan være...??? Har tatt klamydiatest for ikke lenge siden, og har kun en partner (er gift). Inne i skjeden min er det i framkant på begge sider "folder" som disse klumpene legger seg. Tror ikke selv det er noen kjønnsykdom, men hva tror dere?? Har vært mye plaget av sopp tiidligere, men har ingen symptomer på det. Takknemlig for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149965-gule-klumper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Min første tanke er at det er en soppinfeksjon med en sopp som heter Candida. Du behøver ikke å ha andre symptomer, selv om det er ikke uvanlig med kle, eventuelt svie og røde slimhinner. Soppen Candida forekommer normalt i tarmen og smitter lett og ofte over til underlivet. Jeg tror heller ikke at det er noe kjønnsykdom, selv om det kan også overføres ved sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149965-gule-klumper/#findComment-956389
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...