septus Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei ! Jeg tok en ny test idag og den var positiv. MEN: siden HcG var 39 (14 dg. siden)deretter 35 (for en uke siden) mente jordmoren på sykehuset at de hadde opplevd at det kunne ta sin tid før mensen kom. Jeg kjenne det på meg at dette er psykisk belastende, men det er jo nesten alt vi går igjennom i forbindelse med dette. Jeg skal ta ny blodprøve om en uke, jordmoren mente det ikke var nødvendig før da en ikke kunne gjøre noe fra eller til (jæv..... lett for henne å si). Hvis det fortsatt var noe spor igjen av det som det mest sannynlig ikke ble noe av ville jeg måtte foreta en utskrapning (uuusshhh, jeg grøsser bare jeg skriver ordet) eller jeg skulle få tabletter som gjorde det slik at mensen kom. Noen som har erfaring med dette ?? Trenger så sårt å få høre andres erfaringer. Tusen takk for at jeg får dele tankene med dere..... vet ikke hva jeg skulle gjordt uten dere... Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicknicky Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei Septus. Har du ikke fått noe mens enda??? Dette er sprøtt synes jeg. Men kroppen kjører vel sitt eget løp. Dette må være kjedlig for deg. Trodde det skulle være som fot i hose å få mensen jeg. Den har jo en tendens til at den kommer når det minst passer. Hvordan er planene ang ivf fremover nå? Har dere flere forsøk igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septus Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Hei Septus. Har du ikke fått noe mens enda??? Dette er sprøtt synes jeg. Men kroppen kjører vel sitt eget løp. Dette må være kjedlig for deg. Trodde det skulle være som fot i hose å få mensen jeg. Den har jo en tendens til at den kommer når det minst passer. Hvordan er planene ang ivf fremover nå? Har dere flere forsøk igjen? Dette var søskenforsøk og vi har 4 egg i fryseren. Tar nok to av de opp etter sommeren. Noen mener kanskje søskenforsøk er luksusproblem, men de tunge stundene/tankene er der likevel. Er ikke mer enn et menneske...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicknicky Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Dette var søskenforsøk og vi har 4 egg i fryseren. Tar nok to av de opp etter sommeren. Noen mener kanskje søskenforsøk er luksusproblem, men de tunge stundene/tankene er der likevel. Er ikke mer enn et menneske...... Synes ikke det er noe luksusproblem, det er et virklig problem. De som sier det skal du ikke bry deg om. Det er jo fint at dere har flere forsøk igjen. Vi har bare 1 forsøk igjen i danmark hvis det går galt denne gangen, men bank i bordet det skal det ikke gjøre. Håper å høre mer fra deg her inne, og ønsker dere lykke til og en god sommer. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Skjønner godt at du blir frustrert. Skulle det ende med utskrapning, er det ikke noe å grue seg for. Det er en bagatell og gjort på noen minutter i narkose. Men jeg er enig med deg i at det er et stygt navn på inngrepet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei Septus Jeg har erfaring med at mensen ikke vil i gang, men det var etter utskraping. Jeg har to ganger måtte ta utskraping da det viste seg at fosterene hadde sluttet å utvikle seg. Første gangen gikk det flere måneder før ting var i gang igjen. Andre gangen gikk jeg til legen og fikk en resept på noe medisin som hjalp kroppen i gang igjen. Da hadde jeg gått over et halvt år uten mens. Ganske frustrerende da vi skulle ha et fryseforsøk. Kroppen din er nok fremdeles full av hormoner som gjør at den tror at den er gravid. Prøv å vente en stund og se hva som skjer, men jeg tror at jeg hadde kontaktet lege og bedt om hjelp hvis det ikke skjedde noe de førstkommende ukene. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.